ورزشی

اولویت‌های کمیسیون ورزشکاران از زبان رئیس جدید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

هادی ساعی در مصاحبه با آنلاین اظهار امیدواری کرد که به زودی شرایط بسته شدن جلسات شورای ورزشکاران و آغاز دوره جدید این کمیسیون به زودی آماده شود. “متاسفانه انتخابات کمیسیون دو و میدانی بعد از یک دقیقه طولانی به تعویق افتاد. سال آینده اعلام شد. البته من هنوز به عنوان رئیس جدید منصوب نشده ام. امیدوارم این اتفاق به زودی رخ دهد و دبیر کمیسیون منصوب شود تا ما شروع به کار.

وی با اشاره به اینکه طبق آیین نامه جدید کمیسیون ورزشکاران ، انتخاب دبیر این کمیسیون با تصمیم دبیرکل کمیته ملی المپیک انجام می شود ، خاطرنشان کرد: آیین نامه این حق را به دبیر کمیته می دهد. من درمورد درست یا غلط بودن بحث نمی گویم ، فقط امیدوارم کمیسیون ورزش به شما توصیه کند گزینه مورد نظر را انتخاب کرده و به پایان برسانید. نتیجه این اقدام و ارتباطاتی که در ادامه خواهد آمد بدون شک به نفع کمیته و کمیته به طور کلی خواهد بود.

رئیس کمیسیون ورزشکاران با تأکید بر اینکه هیچ محدودیتی در انتخاب دبیر این کمیسیون و شرایط آن وجود ندارد ، تأکید کرد: فکر می کنم اگر دبیر کمیسیون ورزشکاران از بدنه کمیته ملی المپیک انتخاب شود ، نتیجه بهتری خواهد گرفت. چنین منشی در کمیته ارتباط نزدیک تری با تصمیم گیرندگان دارد و می تواند بهتر و واضح تر رأی کمیسیون را به آنها اطلاع دهد.

ساعی که به عنوان نماینده رأی کمیسیون در دور اول انتخابات انتخاب شد ، این سؤال را پرسید “آیا رئیس کمیسیون غیبت خود را از قوه مجریه ادامه خواهد داد یا خیر”. وی توضیح داد: “آیا این کار تا پایان زمان اختصاص یافته دوام خواهد داشت؟”

وی گفت: “من رای دادم كه این شورا به عنوان تنها نماینده كمسیون ورزش در شورای اجرایی حضور داشته باشد.” این رأی به مدت چهار ماه در ماه است. بنابراین ، حتی اگر من سمت رئیس کمیسیون را نیز بر عهده داشته باشم ، اما تا پایان شش و چهار سال عضو هیئت مدیره خواهم بود.

عضو دیگر تیم ملی تکواندو ایران افزود: فکر می کنم این موضوع نه تنها دخالت نمی کند بلکه می تواند در نظارت بهتر مسائل مربوط به کمیسیون ورزشکاران توسط هیئت مدیره نیز مؤثر باشد. البته اگر دوستان دیگری هم باشند ، اوضاع تغییر نخواهد کرد و مطمئناً تا رسیدن به نتیجه ، موضوعات را جدی دنبال می کنند. اما براساس آرای من ، من هم رئیس کمیسیون و هم نماینده آن در کمیته اجرایی هستم و تلاش من استفاده از این دو مقام به اتفاق آرا به نفع کمیسیون و شورای ورزش است.

رئیس کمیسیون ورزشکاران گفت: نظریه های ایجاد شده توسط ویروس Corona برای ردیابی و بهبود تمرینات و اردوهای ورزشی یکی از پیشگامان کار ما خواهد بود. . در این راستا ، بازیکنان المپیک یا آن دسته از کارگاه هایی که باید جای پایی کسب کنند ، بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.

وی گفت: “ورزشكاران مدت طولانی است كه افراد را برای طولانی تر شدن شیوع تاج ویروس آموزش می دهند.” این شرایط تمرین بعد از چند ماه تکرار می شود و بهبود می یابد ، خصوصاً به این دلیل که بعضی اوقات آنها به حریف تمرینی احتیاج دارند و مربیان باید در کنار آنها باشند. در یک رشته مانند وزنه برداری ، ورزشکاران می توانند وجود خود را بدون آموزش حریف ادامه دهند اما در کشتی یا تکواندو مثلاً آموزش بدون حریف وقتی ورزشکاران ما این شرایط را سخت تر می کنند به خوبی کار نمی کنند. ما سعی خواهیم کرد که این شرایط دشوار را برای آنها راحت تر کنیم.

ساعی همچنین با اشاره به موضوعی که توسط خبرنگار آنلاین مطرح شده اظهار داشت: “تا زمانی که تعداد پیشرفته خروج های عروق کرونا ویروس متوقف نشود یا کاهش یابد و مجوزهای لازم برای تمرین انجام شود ، این ورزشکار علاوه بر دیدار با این شرایط تمرین ، به رأی گیری می رود.” ” کمسیون ورزشکاران در این مورد چه کمکی به آنها می کند؟ “منظور شما مشکلات مالی است؟”

وی اظهار داشت: همیشه مشکل ورزشکاران مالی نیست بلکه کمیته ملی المپیک در تلاش است تا بخش دوم و حقوق باقیمانده وعده داده شده به المپیک را نیز به آنها اختصاص دهد.هدف این است که ورزشکاران این روزها نه تنها این شرایط را ایجاد کنند بلکه گاهی گاهی اوقات کمبود تجهیزات وجود دارد. سعی می کنیم نیازهای آنها را دنبال کنیم و آنها را سریعاً برآورده کنیم. همچنین با آنها ملاقات خواهیم کرد.

سرانجام رئیس کمیسیون ورزشکاران گفت: “گاهی لازم است که این ورزشکار دیده شود که مشکلات مالی بیشتری دارد و البته در مورد شرایط دشوار به آنها فکر می کند و همچنین بر کاستی های آنها نیز غلبه می کند.” کمیسیون ورزشکاران ، که از خود بازیکنان تشکیل شده اند ، سعی می کنند مشکلات خود را حل کنند.

دکمه بازگشت به بالا