انهدام باند ۶ نفره سارقان در شمال تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باندهای سرقت خودرو در تهران و اعتراف متهم به 200 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش شیمیشی، سردار علی ولی پور گودرزی گفت: ابتدای دی ماه سال جاری در پی سرقت محتویات یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ در یکی از محله های شمالی تهران و دریافت شکایت در پلیس آگاهی، موضوع رسیدگی به این پرونده قرار گرفت. اعلام کرد. از سوی کارآگاهان کلانتری 11 در دستور کار تیم زبدی قرار گرفت.

وی همچنین گفت: در تحقیقات اولیه کارشناسان، دادستان عنوان کرد که یک روز قبل از حادثه به همراه خانواده از شهر اصفهان به آستارا متواری شدیم اما به دلیل جاری شدن سیل در محورهای مواصلاتی بین استان ها بریم خونه اقواممون همسرم تهرانه تا شرایط فراهم بشه انشالله هوا خوب باشه. فردای آن روز بعد از اقامت در خانه اقوامم، برای جمع آوری وسایلم به سمت ماشینم که در خیابان پارک شده بود رفتم و متوجه شدم که چهار کیف مسافرتی در ماشین وجود دارد که حاوی: لباس، کارت بانکی، برق بود. بانک، کفش کوهنوردی، مقداری لوازم بهداشتی و … حدود 8 میلیارد ریال سرقت شد.

این مقام عالی رتبه انتظامی تصریح کرد: در گام بعدی کارآگاهان با روش های میدانی و آگاهی های گسترده تحقیقات در خصوص موضوع را در دستور کار قرار دادند و دریافتند این سرقت توسط تعدادی سارق انجام شده و دو نفر از آن سارقان را با استفاده از اطلاعات بازگشایی کردند. روش های خاص درب خودرو و محتویات آن به سرقت رفته است.

ولی پور گودرزی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در مرحله بعدی از سارقان استفاده کردند و در کمال تعجب به هویت و مخفیگاه یکی از سارقان پی بردند و در جریان دستگیری وی 5 سارق تحت تعقیب در مخفیگاه بازداشت شدند. محل سکونت سارقان و همه آنها در جریان این اعتصاب دستگیر و به واحد یازدهم پلیس آگاهی منتقل شدند.

مدیر پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مدارک هویتی، پمپ باد، آینه بغل خودرو، جعبه ابزار و …. در تحقیقات اولیه متهم به سرقت هستند.» باندهایی در منطقه شمال تهران شناسایی شدند.

این مقام عالی رتبه پلیس در ادامه سخنان خود از پذیرش 200 فقره سرقت لوازم جانبی خودرو به عنوان باند در قالب تخریب خبر داد و گفت: تاکنون 140 نفر از آن شکایت ها شناسایی شده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، وی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان جهت کشف سایر جرایم و شناسایی سایر اموال مسروقه با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی در اختیار شعبه یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار دارند. دانش

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا