اطلاعیه رسمی تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۵ دی

آفتاب نیوز:

امروز مدارس در بسیاری از شهرها به دلیل بارش برف و طوفان، لغزندگی جاده ها و وضعیت نامناسب ترافیک تعطیل شد. بارش برف فردا دوشنبه 4 دی ماه مدارس را مجبور به تعطیلی کرد.

مدارس اردبیل، همدان، آذربایجان شرقی و گیلان امروز تعطیل شد. همچنین ادارات شهرستان اردبیل نیز به دلیل بارش برف تعطیل شدند.

مدارس در 25 دسامبر تعطیل شد

بر اساس اعلام رسمی آموزش و پرورش مبنی بر تعطیلی مدارس فردا، به دلیل برودت هوا و بارش برف در اربیل، فعالیت های آموزشی کلیه دوره های آکادمی در روز دوشنبه 4 دی ماه در نوبت صبح در شهر اربیل انجام می شود. و جلسات عصر شخصی از طریق شبکه آموزشی “شاد” بود.

پیش بینی آب و هوا در روزهای آینده

صدیق ضیائیان در گفت و گو با خبرنگاران درباره وضعیت جوی کشور اظهار کرد: امروز (چهارم دی ماه) در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرماشان، ایلام، شمال و شرق خوزستان، چهارمهال و بختیاری، کهگیلویه و بویر. احمد، روژاوا و سورانی، اصفهان، لرستان، همدان، مرکزی، قم، ارتفاعات و دامنه های البرز در استان های زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران، گلستان و بخشی از خراسان شمالی و خراسان شمالی، بارش باران و در ارتفاعات برف، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید، بارش موقت برف پیش بینی می شود.

وی همچنین گفت: بیشترین برف در این روز در جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال شرق آذربایجان، غرب کردستان، اردبیل، ارتفاعات گیلان و مرکز البرز خواهد بود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بلایای کشور، روز دوشنبه (4 دی) در برخی مناطق شمال غرب، غرب، مرکز و شمال شرق زاگرس بد، روز سه شنبه (5 آذر) در شرق و در برخی مناطق شمال غرب، غرب، مرکز و شمال شرق زاگرس پیش بینی می شود. روز چهارشنبه (26 آذرماه) . . 27 دی ماه) در سواحل غربی دریای خزر بارش گسترده پیش بینی می شود.

*در صورت تعطیلی مدارس سایر استان ها این گزارش بروز رسانی خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا