اختلاس سیاسی؛ ریشه بسیاری از اختلاس‌های اقتصادی

این واقعیت که فقط یک یا دو نامزد از وضعیت فعلی خود آگاهی ندارند تا بتوانند یک مرکز رأی گیری ایجاد کنند و کارزار انتخاباتی خود را سازمان دهند ، یکی از مظاهر تأسف بار زمان ما است و هیچ ارتباطی با رعایت حقوق بشر ندارد . .
وقتی کشوری آزادانه در هر انتخاباتی با بیشترین تعداد نامزد و تعداد زیادی نخبه از ابتدا تا انتها شرکت می کند ، آنها در مسیر فیلتر کردن و نظارت دائمی و تصفیه و خرابکاری هستند و قادر به معرفی نامزدهای خود نیستند و مجبور به تبدیل شدن به حداقل نامزد ، این یک توازن کاذب نامیده می شود ، که نه عادلانه است و نه عادلانه ، و نه نشان دهنده هدف اصلی انتخابات است.

اگر علی رغم قانون اساسی ، ارزشهای اساسی انقلاب اسلامی و فرمایشات امام بزرگوار ، فقط چند نفر در اطراف آنها نشسته و کتاب می خوانند و وضو می گیرند و بهانه می گیرند ، چه کسی است و چه کسی نیست ، بنابراین که مطابق قلب آنها ، نتیجه بی اعتمادی و ناامیدی ، یا بی تفاوتی و عصبانیت ، یا رفتار ارتجاعی بسیاری از مردم چیزی نیست. ما نمی توانیم انتخابات و مشارکت را مهم بدانیم ، اما نباید به مردم حق رأی بدهیم و کار مردم را به مردم بسپاریم. . انتخابات ریاست جمهوری یکی از معدود عوامل تعیین کننده سرنوشت یک کشور و یک کشور است و نباید هویت آن خدشه دار شود.

با تفسیر محدود و به نام یک بند قانون ، تفسیر ماهیت بسیاری از اصول قانون غیرمرتبط و اصل قانون به عنوان اسیر امکان پذیر نیست. در مواردی که فقط به صورت قانون محتوا باشد ، اما ماهیت آن حذف شده است ، بنابراین مردم نادیده گرفته می شوند و از منافع سیاسی گروه یا موجود محافظت می شود ، تعجب آور نیست که بگوییم نوعی دخالت سیاسی وجود دارد. البته چندین بار دیده ایم که داوران به ظاهر خود ادامه نداده اند.

ممکن است ریشه بسیاری از تحریفات و تخریب های اقتصادی ، یا ناکارآمدی ، تحریف و شکست در نقض قدرت و قانون و همچنین در همکاری ، ضبط سیاسی و دستکاری سیاسی باشد ، که ناشی از توزیع قدرت نامشروع و خودسرانه جبران خسارت در انسان
افسوس که بسیاری از آنچه می بینیم هیچ ارتباطی با ماهیت روز دوم ژوئن و همچنین روز خدا در روز سوم ژوئن ندارد. امیدوارم به جای اتلاف فرصت ها ، راه حلی وجود داشته باشد.

دکمه بازگشت به بالا