اختصاص ۲۰۰ میلیارد اعتبار برای بیمارستان «نیایش» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین – گروه استان ها: عملیات عملیاتی پروژه بیمارستان نیایش در خرماتو با ظرفیت 515 تخت حدود دو سال به حالت تعلیق درآمده است و به گفته مسئولان و توزیع 200 میلیارد تومان اعتبار ، زمینه کار ادامه خواهد داشت.

ظرفیت تخت بیمارستان را افزایش دهید

مهرداد ویسکرمی ، نماینده مردم خرم آباد و چگنی وی در همین رابطه در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار آنلاین گفت: نجات بیمارستان نیایش سالهاست که مورد توجه عمومی بوده است.

وی با بیان اینکه 515 تخت در این بیمارستان وجود دارد ، اظهار داشت: بیمارستان “نیایش” جایگزین بیمارستان “نهیدن کوچر” خواهد شد و امیدواریم بتوانیم حتی بیمارستان کوثر نهید را نیز نگهداری کنیم.

نماینده مردم شریف و چگنی وی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ظرفیت این بیمارستان در ابتدا 250 تخت بود ، تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده با معاون وزیر و در بودجه ، 515 تخت تصویب شد.

قول دهید بیمارستان ظرف 2 سال آینده افتتاح شود

ویسکرمی گفت: “بین کمپ خاتم و دانشگاه علوم پزشکی در مورد تأمین اعتبار این پروژه اختلاف بود و این کار تا پایان قرارداد تکمیل شد.”

وی خاطرنشان کرد که با نظارت انجام شده در وزارتخانه و همچنین قرارگاه خاتم ، 200 میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص یافته و موضوع انتقال اموال دانشگاه برای این زمان منتفی شده است ، افزود: اردوگاه نیز فعال شده است در این پروژه

200 میلیارد اعتبار برای بیمارستان نیایش اختصاص دهید

نماینده مردم شریف و چگنی وی با بیان اینکه “ما امیدواریم که این بیمارستان طی دو سال آینده به مرحله بهره برداری برسد” ، گفت: “در طول ساخت این بیمارستان ، حدود 300 فرصت شغلی و پس از بهره برداری ، صدها نفر از جمله کادر پزشکی” از جمله ، شغل و “آنها در این بیمارستان کار خواهند کرد.

200 میلیارد اعتبار برای پروژه اختصاص دهید

محمدرضا نیکبخت ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز به خبرنگار آنلاین گفت: به دنبال پیشرفت دانشگاه ، حمایت فرمانداران و نمایندگان بیمارستان 515 تختخوابی در خرماتومان آرام بود.

وی توضیح داد: مبلغ 200 میلیارد تومان از بودجه دولت برای این بیمارستان اختصاص یافته است.

200 میلیارد اعتبار برای بیمارستان نیایش اختصاص دهید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: “ما امیدواریم که شاهد روند بسیار جدی در ساخت این بیمارستان در سال جاری و سال آینده باشیم.”

نیکبخت گفت: ما انتظار داریم با هزینه این 200 میلیارد تومن ، بیمارستان به مراحل نسبتاً نهایی برسد.

دکمه بازگشت به بالا