عمومی

اجرای ۳۰ عنوان برنامه در البرز در هفته دفاع مقدس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ احسان سهوری شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات مرکز فرماندهی برگزار شد، از 30 برنامه در این استان خبر داد. هفته ای گفت: فعالیت هایی مانند تبلیغات محیطی، فضاسازی و محصولات رسانه ای به دلیل این ایام آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز 30 شهریور به عنوان روز تکریم پاکروان و کنگوری ها نامگذاری شده است. جمعهاز برگزاری مراسم تجلیل از شهدای دفاع مقدس با حضور سه هزار نفر در این استان خبر داد و ادامه داد: این برنامه به صورت متمرکز در شهرستان کرج با حضور هزار شهید و در شهرستان های استان برگزار شد. آن استان از طریق ویدئو اطلاعات

معاون هماهنگ کننده امام حسن مکتبیONE) استان البرز 31 شهریور ماه را روز نیروهای مسلح و گرامیداشت مقام شهدا نامگذاری کرد و گفت: فردا مراسم آیینی نیروهای مسلح توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور یگان های نمونه برگزار شد. نیروهای امنیتی ارتش و فرجا از ساعت هشت صبح در حصارک کرج در امامزاده طاهر اجرا و اجتماع خادمان شهدا تحت عنوان استراحت برگزار می شود.ONE) در شهرهای دیگر نیز برگزار می شود.

سرهنگ سهاری افزود: گلباران، عطرافشانی و غبارروبی قبور شهدا و تمدید قرارداد در گلزار شهدای 158 و به صورت مرکزی ساعت 16 در امامزاده محمد(ص) است.ONE)افتتاح نمایشگاه حفاظت مقدس در شهر کراچ فردیس. محمدشهرمهرشهر و نظرآباد و رکشی و دیدار با 420 خانواده شهدای استان البرز دومین روز از هفته دفاع مقدس است.

وی با تمرکز بر نامگذاری روز اول آنلاین با معنویت، زنان، خانواده و سلامت، از برگزاری همایش راهپیمایی خانوادگی در تمامی شهرستان های استان، بسی سییان و پاسداران در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه های فرماندهی قدردانی کرد. مرکز عملیات 23 Necim Necumi. نزاجاوی از تجلیل از 42 مدافع سلامت و دفاع شخصی و بازدید بسیسییان از باغ موزه دفاع مقدس تهران در قالب 42 کاروان در این روز خبر داد.

معاون هماهنگ کننده امام حسن مکتبیONE) استان البرز دوم مهرماه را به عنوان روز ولایتمداری، علم و دانش و پژوهش جوانان نامگذاری کرد و با ارسال روایات دفاع مقدس به مدارس و مساجد به 42 طایفه علم ادای احترام کرد. دانشجو و دانش آموزان و نواختن زنگ مقاومت و قرائت تفاهم نامه در مدارس، خاطرنشان کرد: همزمان با این فعالیت 1200 بسته مایحتاج مورد نیاز ویرایش با تلاش ارتش استان در بین دانش آموزان کم برخوردار آغاز می شود.

به گفته سرهنگ صحری، در سومین روز از مهرماه که به نام روز شهدا، ایثارگران، وطن پرستان، آزادگان، مقاومت و سربلندی نامگذاری شده است، 420 راهپیمایی و ایستگاه استقبال و 420 یادواره شهدا و مراسم تجلیل افتتاح می شود. در محله ها با احترام به خانواده شهدا در مقابل منزل شهدا برگزار می شود. احترام به مقام شهدای مدافع حرم، شهدا و دفاع در مناطق و پخت و توزیع 42 هزار غذای گرم در مناطق محروم از سایر اقدامات.

وی به نامگذاری روز چهارم آنلاین به عنوان روز دفاع همگانی و حمایت مردمی از کاسبکاران و سربازان اشاره کرد و گفت: در این روز جشنواره سربازان برگزار شد و 42 سرباز و شهید نمونه به ایفای نقش پرداختند. . حمایت مردم و سوداگران در پاسداری از مقدسات جشن گرفته می شود. پنجم مهرماه که به نام روز وحدت ملی، تفاهم، دشمنی و دشمنی با خودگردانی نامگذاری شده است، رزمایش مجازی سامان برای پایگاه های مقاومت بسیچ برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده امام حسن مکتبیONE) استان البرز برگزاری نشست های روشنگرانه در قالب مقاله، کرسی های آزاد اندیشی و تریبون های آزاد با حضور معلمان، دانش آموزان، فرهنگیان و … می باشد. آنلاین نیز روز بسیجیان نیروهای مسلح است. پیشمرگ کردها را مسلمان می نامند.

سرهنگ سهری همچنین گفت: در این روز در برنامه محوری که در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج برگزار شد، با همت استاندار 20 هزار بسته معیشتی تدارک دیده شد. بین خانواده های فقیر توزیع می شود. ارتش استان البرز که بی شک مرکز اجرای فرمان امام است، خمینی (رضی الله عنه) و بنیاد مصطفان نیز بسته هایی را آماده کرده اند. جمعه.

از دیگر برنامه ها اعزام گروه های جهادی پزشکی و سازندگی به مناطق کم برخوردار و کم برخوردار، تجلیل از 42 نفر از جهادگران و روحانیون داوطلب، افتتاح پروژه های ریشه کنی مستضعفان در فردیس و نظرآباد و اهدای 42 سری جهیزیه به همسران نیازمند و معلول بود. روز ششم آنلاین

معاون هماهنگ کننده امام حسن مکتبیONE) استان البرز در پایان تصریح کرد: در هفتمین روز از مهرماه که به نام روز سرداران، تکریم و حماسه سازندگان انقلاب نامگذاری شده است، دو هزار نفر با حضور دو هزار نفر به یاد شهدای انقلاب گرد هم می آیند. دفاع مقدس در پایگاه شهید سبحانی قره‌چوک و همچنین یادواره شهدای ورزش با احترام به ورزشکاران و قهرمانان برگزار می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا