ابر پروژه‌ای که رئیس جدید پلیس راهور قول اجرایش را داد

آفتاب نیوز:

سردار سید تیمور حسینی در مراسم معارفه خود به عنوان رئیس جدید پلیس راه استان که پیش از ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه در سالن همایش نورالرضا برگزار شد، ضمن تشکر از ماموریت فرماندهی فراق گفت: : “به همه مردمی که در این زمان به من خدمت کردند.” ممنون از لطف و محبت شما.

امیدوارم بتوانم با ارائه خدمتی جهادی در کنار تمامی همکارانم اعتماد فرمانده فریسه و سایر دوستان را برگردانم. از فرمانده محترم سردار هادیانفر نیز تشکر می کنم، شخصاً در کنار ایشان آموزش دیدم و مطالب زیادی آموختم.

وی با تاکید بر اینکه باید سبک های خود را مدرن کنیم، گفت: باید مدل های خود را به گونه ای تعریف کنیم که اولاً جاری باشد و ثانیاً منفعت کلی داشته باشد. تلاش داریم در آینده پروژه بزرگی مانند طراحی مدل «مدیریت راه» را انجام دهیم که باید بر اساس طراحی و معماری آینده باشد.

این طرح از قدیم الایام و بر اساس سند معماری آینده فرجا که توسط فرمانده محترم فراکا در زمان حضور در دفتر تحقیقات راهبردی تدوین گردیده است.

حسینی با تاکید بر اینکه امروز هیچ حوزه ای را نمی توان با تصمیمات یک جانبه مدیریت کرد، گفت: به همین دلیل همه ادارات پلیس راهنمایی و رانندگی باید با یکدیگر تعامل و ارتباط داشته باشند. در پلیس راهنمایی و رانندگی باید دو اولویت را در نظر بگیریم، اول اینکه هر طرحی باید پیوند اجتماعی داشته باشد و دوم اینکه هر طرحی که اجرا می شود مولفه کاهش تصادف داشته باشد. یعنی اگر مجوز تغییر کرد باید مکمل کاهش تصادف باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فریکا نیز بر لزوم ارتباط با دستگاه های برون مرزی پلیس راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: لازم است با دانشگاه، دولت، قوه قضائیه و مجلس ارتباط مناسب و سازنده داشته باشیم و آنها را همراهی کنیم. در صورت تقویت نیروی انتظامی، پلیس این پتانسیل را خواهد داشت که تأثیر مستقیمی در کاهش خسارات ناشی از تصادفات بر روی کشور داشته باشد.

دکمه بازگشت به بالا