آمار بی سابقه بستری کودکان و نوجوانان از ابتدای کرونا تاکنون/ مبتلایان به امیکرون در این گروه سنی چه علائمی دارند؟

به گزارش شفاف روژان، وی به جای حضور در کنار همسالان و خانواده خود در بیمارستان کودکان مفید تهران بستری شد و از سردرد و گلودرد و تزریق سرم در دستش خبر داد. دختر کوچک 4.5 ساله ای که آمیکرون برای جشن تولدش آماده می کرد، به تعداد دیز در این بیمارستان و مرکز بهداشت کودکان بود. خانم قاسمی سرپرست بخش بیمارستان می گوید حدود 3 درصد از تخت های مرکز طبی کودکان در سه روز پر می شود.

مدیر پزشکی اطفال بیمارستان می گوید: در بخش کو کوید تنها شش تخت خالی وجود دارد و نرخ تخت از موج پنجم ویروس دلتا سریعتر است، اما کودکانی که در بیمارستان بستری می شوند بهتر از بستری شده اند. . در موج پنجم

به گفته وزارت بهداشت، از ابتدای شیوع کرونا، تعداد کودکان بستری در بیمارستان ها در سال های اخیر نسبت به سایر سنین کاهش یافته است. اما در موج ششم، میزان کودکان و نوجوانان به شدت افزایش یافت و در کمتر از 2 سال به 4 درصد رسید. گروه های سنی که واکسینه نشده اند.

بر اساس نقشه‌های وزارت بهداشت، در هفته پایانی دی و هفته اول بهمن ماه، حداقل بیمارستان‌های با احتمال ابتلا به بیماری عروق کرونا ویروس قلب ۴ درصد مربوط به گروه سنی ۴ تا ۳ سال است. کودکان و بزرگسالان زیر 1 سال 4 درصد، گروه سنی 6 تا 50 سال 5 درصد، حدود 56 درصد برای 5 تا 5 سال و 5 درصد برای بیش از 2 سال.

آمار دیده نشده بیمارستانی کودکان و نوجوانان از اوایل تاج گذاری/ علائم بیماران مبتلا به آمیکرون در این گروه سنی چیست؟

رئیس بیمارستان کودکان مفید نیز در جمع خبرنگاران جوان از 50 بیمار مراجعه کننده به این مرکز درمانی در شمال تهران گفت. آمار نرخ تبدیل ایمیکرون بالا را نشان می دهد.

نوری پور می گوید: از بین مراجعات سرپایی که ممکن است علائم عروق کرونا ویروس داشته باشد، 4 کودک و نوجوان در اورژانس و 4 نفر در بخش های بیمارستان بستری شده اند و در سه یا چهار سال اخیر تعداد بستری ها و تخلیه ها بیشتر شده است. تقریبا دو برابر شده است. روزها. “

از 25 دی تا 4 بهمن، تعداد بیماران سرپایی در بیمارستان های تهران 6 برابر و در هفته اول بهمن 1398 در بیمارستان های عروق کرونا ویروس زیر 3 سال 7.1 درصد، برای بیماران میانسال 7.1 درصد، برای بیماران 4 تا 6 درصد افزایش یافته است. به طور متوسط ​​2.1٪ در سال برای 4 تا 40 سال و در مجموع بیش از 45٪ از بیمارستان های زیر 40 سال سن. این آمار را نایب رئیس دادگاه کرونا در تهران برای باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد.

توکلی می گوید: در هفته اول بهمن ماه 4 بیمار کرونا ویروس در تهران داشتیم که در گروه سنی 40 تا 59 سال 6.3 درصد، در گروه سنی 50 تا 60 سال 6.3 درصد، 60 تا 6 درصد بود. 6.3 درصد در سال، 6.6 درصد تا 3 سال و 4 درصد در طول 3 سال.

به گفته معاون بهداشت مرکز بهداشت کرونا در تهران، سن مرگ و میر ناشی از کرونا 4، 4 تا 3 سال، 4 تا 4 سال، 4، 40 تا 50 سال است. 4 درصد، از 50 تا 60 سال 24 درصد، تا 60 2 سال 24 درصد، از 6 تا 3 سال 26 درصد و بالای 3 سال 4 درصد در هفته اول بهمن ماه.

جمالیان رئیس علوم پزشکی شهرستان اراک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: 90 کودک و نوجوان زیر 3 سال در 4 روز گذشته به مراکز درمانی استان اراک منتقل شده اند که این 8 نفر هستند. در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند.

رئیس کمیته ارتباطات مرکز مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد، پهلوان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تا 26 بهمن ماه، تعداد بیمارستان ها و بیمارستان های موقت مشهد 5 نفر زیر 4 سال است. 5 تا 6 درصد و 6 درصد 6 سال 6.5 درصد، 1 تا 3 سال 5 درصد، 5 تا 5 سال 5 درصد و بیش از 3 سال 1.5 درصد است.

اسحاقی، فوق تخصص عفونی بیمارستان کودکان مفید، تب، سردرد، گلودرد، سرگیجه، استفراغ، ضعف و بی حالی را از علائم کودکان مبتلا به بیماری آمیکرون بیان کرد و گفت: روژان، امیررضا، محمد و مادران چند تن دیگر. . کودکان بستری در بیمارستان و مرکز بهداشت مفید اعلام کردند که به بیمارستان منتقل شده اند.

دبیر کمیته علمی جامعه کرونا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: توصیه می کنیم مورد سوم به بزرگسالان تزریق شود و واکسیناسیون برای کودکان و بزرگسالان انجام شود، از جلسات خودداری کنند و برای پیشگیری از عفونت از ماسک استفاده کنند. ایمیکرون.”

ما باید مراقب خودمان باشیم، به خصوص کودکانی که بیش از گذشته در معرض خطر ابتلا به بیماری عروق کرونا ویروس قلب هستند.

دکمه بازگشت به بالا