آماده‌باش مدیریت بحران برای وزش باد شدید تهران/ آلودگی هوا کم می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به اینکه سازمان هواشناسی برای وزش باد شدید از فردا تا ظهر جمعه هشدار زردی صادر کرده است، هشدار مدیریت بحران را اعلام کرده و همچنین اعلام کرده است که این وزش باد باعث بهبود وضعیت جوی می شود. شرایط کثیف

به گزارش شیمیشی، حامد ایزدی آنلاین در خصوص اخطار زرد سازمان هواشناسی برای وزش باد شدید در استان تهران، گفت: بر اساس پیش بینی و اعلام سازمان هواشناسی از بامداد پنجشنبه 25 آذرماه لغایت روز جمعه. . در روز 26 آذرماه در اقصی نقاط استان تهران به ویژه در مرکز و نیمه جنوبی شاهد وزش باد شدید و گاهی بسیار شدید خواهیم بود.

وی ادامه داد: در این راستا از همه شهروندان به ویژه ساکنان محلات یاد شده تقاضا داریم از استحکام ساختمان های موقت و تابلوهای تبلیغاتی اطمینان حاصل کرده و از تردد و پارک خودرو در کنار ساختمان های نیمه چوبی و درختان کهنسال خودداری کنند. به هیچ وجه نباید آن را در مکان های مرتفع مانند داربست، آسانسور و ساختمان های بلند قرار داد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران همچنین نسبت به انجام فعالیت های کوهستانی در نیمه شمالی استان تهران به ویژه ارتفاعات و در جاده های کوهستانی، در جاده های کوهستانی نسبت به بارش گسترده باران، مه، کاهش دید و رانش زمین هشدار داد. . و گفت: مدیریت بحران تجهیزات امدادی و وی نیز خدماتی را در آماده باش قرار داده و دستورات لازم را به آنها ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه وزش باد در استان تهران باعث کاهش هوای آلوده نیز می شود، بیان کرد: عوامل زیادی در آلودگی هوا وجود دارد اما مهم ترین نکته ای که برای رفع این مشکل باید حل شود توجه به استاندارد خودروها و بنزین است. جلوگیری از ترافیک سنگین و پارک بیش از حد خودروها با راهکارهایی از جمله تغییر ساعت شروع و پایان فعالیت های اجتماعی، استفاده بیشتر از وسایل نقلیه عمومی و خدمت رسانی به کارکنان و دانش آموزان، ترویج استفاده از خودروهای برقی و “C.ew.G” و سپس افزایش فضا و فرهنگ سازی و مناسب سازی خیابان ها برای استفاده از دوچرخه و گسترش بیشتر فعالیت های الکترونیکی و غیره.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا