آقای تاج! بد نیست که شما رئیس فدراسیون فوتبال ما هستید؟

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در آخرین اظهارات خود گفت که VAR برای تاجیکستان خوب نیست!

چرا بد است اقای تاج بی تفاوتی و کمبود و ضعف ما چه ربطی به تاجیکستان دارد، برای پیشرفت کشورتان قدم بردارید، در فدراسیون فوتبالشان هر اتفاقی بیفتد اهمیت می دهند. اگر همه آنها پشت سر هم باشند و به راحتی VAR را به تاجیکستان بیاورند، آیا این چیز بدی است؟

حالا مثلا اگر رئیس فدراسیون عربستان در مورد فدراسیون ایران حرفی بزند و نشان دهد که فدراسیون ما نسبت به آنها پست است، حسادت همه بیشتر نمی شود؟

آقای تاج میشه یه سوال بپرسم؟ پاسخ خود را بدهید؛ بد نیست رئیس فدراسیون فوتبال ایران هستید؟ وظیفه کیست که VAR را وارد فوتبال ایران کند؟ فدراسیون فوتبال ایران؟ قبلا نبودی؟خدایا وکلا، دیگه مجازات نشن و اینجور حرفا، وظیفه من و امثال من، بقال، تاکسیران و کارمند نیست که اینجوری وارد فوتبال ایران بشیم.

راستی اگر از ما بپرسید چقدر خوب است که تاجیکستان به سیستم کمک داور ویدیویی مجهز شده و ما مجهز نیستیم.باور کنید اگر فردا کشورهای دیگری که سطح فوتبالشان پایین تر از ایران است VAR را در کشورشان وارد کنند و ما هم قول بدهیم که امسال بیاوریم، سال آینده می آوریم و تعجب نمی کنیم. .

جناب تاج خوب است که تاجیکستان و ترکمنستان و سایر کشورهای مشابه VAR دارند و ما نداریم و این نشان دهنده توانایی بالای مدیران فوتبال آنهاست نه عقب ماندگی آنها.

251 251

دکمه بازگشت به بالا