آزادی گروگان در کمتر از ۲۴ ساعت در تهران

فرمانده انتظامی شرق تهران از سه آدم ربایی و آزادی یک گروگان در کمتر از 24 ساعت خبر داد.

به گزارش شیمیشی ، سردار کیومرث عزیزی درباره جزئیات این خبر توضیح داد: آتسال ، در تاریخ 6 آوریل ، ساعت 2 بعد از ظهر ، در روستای آب باریک در شهرستان ورامین ، پرونده آدم ربایی اعلام شد و بلافاصله پلیس و اطلاعات و پلیس امنیت عمومی به پلیس استان مراجعه کردند. س theال را بررسی کردند آنها محل را فرستادند.

وی افزود: با حضور تیم پلیس گشت به جای زن جوانی با ملیت افغان گزارش داد كه 3 تبعه افغان كه روز گذشته دوستان شوهرشان در آنجا نبودند به دلیل اختلاف خانوادگی به درب منزل وی رفته و شروع به داد و فریاد و گفتگو با همسرش كردند. او محل را ترک کرد و پس از چند لحظه همسرش از خانه خارج شد و بازگشت.

فرمانده انتظامی استان توضیح داد: مأموران پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق اظهارات زن جوان ، تحقیقات گسترده ای را آغاز کردند و از اعضای این گروه آدم ربایی اطلاعات کسب کردند.

این مقام ارشد پلیس اظهار داشت: با تلاش بی وقفه پلیس ، تیم تحقیق پرونده سه آدم ربای را در یک سری عملیات گسترده اطلاعاتی شناسایی و دستگیر و محل اختفای گروگان در شهر ملارد ، غرب استان را شناسایی و پنهان می کند. “تهران.” آنها آزاد كردن گروگانها را شروع كردند.

فرمانده پلیس شرق استان تهران اظهار داشت: تیم های عملیاتی پلیس آگاهی استان پس از هماهنگی های لازم قضایی ، حمله را به طور ناگهانی آغاز کردند و بازداشت شدگان را در محفظه چهار دیواری در کمتر از 24 ساعت آزاد کردند

به گزارش تارنمای پلیس ، سردار عزیزی اظهار داشت: تحقیقات از عاملان این امر مشخص كرد كه مقاصد آنها برای این عمل مجرمانه اختلافات خانوادگی بوده كه پس از ارسال پرونده به مرجع قضایی ارسال شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا