اجتماعی

آتش‌سوزی یک ساختمان مسکونی در شهرک ۱۳ آبان

در شهرک 13 آبان، یک منزل مسکونی دچار آتش سوزی شد.

به گزارش شیمیشی، ساعت 23:24 شب گذشته شهروندان با سامانه 125 تماس گرفتند و از آتش سوزی یک ساختمان مسکونی 3 طبقه در خیابان شهید ریسی ابتدای شهرک 13 آبان و سپس ایستگاه آتش نشانی ایستگاه 47 اطلاع دادند. 90 و نجات 17 جا فرستادند.

با حضور نیروهای آتش نشانی در محل، مشخص شد این آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی سه طبقه رخ داده و 2 دستگاه موتورسیکلت و یک بطری گاز 11 کیلوگرمی در زیر پله های طبقه همکف دچار حریق شده است. سایر قسمت های ساختمان دود زیادی در این ساختمان بود. خوشبختانه با توجه به آگاهی شهروندان و تحقیقات انجام شده توسط نیروهای آتش نشانی، با وقوع آتش سوزی، ساختمان مسکونی به طور کامل تخلیه شد.

گروهی دیگر از آتش نشانان نیز اقدامات خود را برای اطفای حریق آغاز کردند و در ابتدا پس از تجهیز به دستگاه تنفسی، قطع برق و گاز ساختمان، رعایت نکات ایمنی و استفاده از شیلنگ های آب وارد محل شدند گسترش ساختمان و آتش سوزی را مهار و خاموش کرد. سپس موتور سیکلت و 11 کیلو بنزین به بیرون ساختمان منتقل شد.

آتش نشانان پس از اطفای کامل حریق و ایمن سازی محل، به انجام وظیفه پرداختند و در ساعات صبح امروز به ایستگاه بازگشتند. همچنین کارشناسان آتش نشانی کار خود را برای یافتن علت آتش سوزی آغاز کردند.

آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در شهرک 13 آبان

انتهای پیام

تیم خبری مقالات اجتماعی

پژوهشگر اجتماعی با نگاهی منطقی و نوآورانه. ارائه دیدگاه‌های تازه درباره تفاوت‌های فرهنگی و مسائل اجتماعی.
دکمه بازگشت به بالا