کشف انبار هزاران لباس قاچاق در بازار تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 12 هزار البسه قاچاق در بازار تهران خبر داد.

به گزارش شیمیشی، سرهنگ هدایت بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر جابجایی و نگهداری مقداری البسه قاچاق در محدوده جنوبی بازار بزرگ تهران در خیابان مولوی، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قم. تهران بزرگ اعلام کرد. موضوع در دستور کار آنها قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه بررسی های اولیه حاکی از صحت اخبار واصله است گفت: در بررسی های بیشتر ماموران مشخص شد که تعداد زیادی البسه بارگیری و در یک انبار انبار شده است. پس از تکمیل تحقیقات و شناسایی مالک انبار، نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و مجوز عملیات اخذ شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ به حضور ماموران در این انبار اشاره کرد و گفت: ماموران با حضور در آن انبار و بررسی و در این بین 12 هزار و 546 البسه قاچاق و مقدار قابل توجهی پارچه کشف و ضبط شد. هیچ کدام از این اقلام فاقد هرگونه سند گمرکی و قانونی بودند.

بهرامی با اشاره به اینکه محل مذکور پلمب شده است، بهرامی درباره ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه نیز گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 25 میلیارد ریال گزارش کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و به کلانتری منتقل شد، گفت: در خصوص متهمان دستگیر شده پرونده تشکیل و این فرد برای ادامه تحقیقات جنایت تحویل دادسرا شد. تحقیقات ماموران برای کشف جزئیات این پرونده همچنان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا