حوادث

منطقه۲۲ یکی از سخت‌ترین مناطق تهران در زمینه مدیریت بحران است

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بلایای طبیعی شهرستان تهران گفت: حجم بالای ساخت و ساز، بحث کانال آب های سطحی، ورود طوفان در تهران، وجود رودخانه ها، دریاچه چیتگر، مخاطرات زمین شناسی و نقشه سنگ ها. و سنگ در تهران. منطقه، و مسائل مربوط به آتش سوزی و ساخت بخشی از چالش هایی وجود دارد که باید در منطقه 22 باشد.

به گزارش شیمیشی، علی نصیری در شصت و ششمین جلسه کمیته ایمنی شهرداری تهران بزرگ که در شهرداری منطقه 22 برگزار شد، گفت: هدف از این جلسه بررسی وضعیت ایمنی ساختمان ها، گودال های پرخطر، فاضلاب و … است. حوادث احتمالی در شهر منطقه 22 شهرداری تهران. همچنین اقدامات انجام شده برای پیشگیری از تصادفات در این منطقه نیز بررسی و تشخیص داده می شود.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران همچنین منطقه 22 را یکی از صعب العبورترین مناطق شهر تهران از نظر مدیریت بحران عنوان کرد و گفت: حجم بالای ساخت و ساز، بحث کانال آب های سطحی، درب طوفانی تهران، … وجود رودخانه ها، دریاچه چیتگر، تهدیدات زمین شناسی و نقشه برداری گسل ها در منطقه و مسائل مربوط به آتش سوزی و ساخت و ساز از مواردی است که باید در این منطقه مورد بررسی و تاکید قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح وضعیت نصب انواع سنسورهای مربوط به سامانه های شتاب دهنده، سامانه برآورد خسارت و سامانه سیلاب در منطقه 22 پرداخت و بازسازی این منطقه را یکی از مهم ترین عوامل کاهش دانست. خسارات احتمالی زلزله احتمالی سوالات مربوط به پدافند غیرعامل، تعداد پایگاه های مدیریت بحران در منطقه و نقش منطقه در تقسیم بندی برخی استان ها از دیگر نکاتی بود که وی به آن پرداخت.

در این جلسه، مهدی بابایی رئیس کمیته امنیت و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران وی همچنین بر لزوم تذکر و تداوم برخورد جدی با پیمانکاران خاطی در خصوص مسائل مربوط به بهداشت و محیط زیست (HSE) در منطقه تاکید کرد و گفت: در لایحه قانون بهسازی و توسعه خدمات آتش نشانی تاکید شده است. در هماهنگی امداد و نجات مختلف. ابزار ارتقای امنیت علاوه بر وظایف محوله به شهرداری های مناطق، در نتیجه شهرداران مناطق باید به مسائل امنیتی و بحران با عینک ایمنی توجه کنند.

وی با یادآوری اینکه باید کار شهرداری های مناطق در حوزه ایمنی مورد بررسی ویژه قرار گیرد ادامه داد: سیاست ما کاهش تصادفات و پیشگیری از آن در این حوزه و اطلاع رسانی است. برای شهری امن و آماده باید مراقب بود، مسائل بهداشتی و زیست محیطی باید با دقت و تعامل بیشتری رصد شود.

بابایی کاهش حوادث در منطقه را نتیجه اصلی و اثربخشی اقدامات انجام شده عنوان کرد و گفت: در بحث مدیریت بحران و اطفای حریق نسبت به دوره های گذشته مدیریت شهری تغییرات چشمگیری داشته و شاهد هستیم. این تغییرات.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با علاقه زیاد به کشف تازه‌ها هستم. همیشه در جستجوی اخبار تازه، دیدنی و منحصر به فرد هستم تا خوانندگان را به جریان اتفاقات بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا