چند نکته در مورد عملیات تروریستی امروز رژیم صهیونیستی / واکنش سپاه باید چگونه باشد؟

رژیم صهیونیستی این روزها ضربه های راهبردی خورده است و ایران و نیروی قدس سپاه پاسداران ایران دلیل همه شکست ها هستند. تجارت دریایی رژیم بشدت و جبران ناپذیر آسیب دیده است، هیچ دستاوردی در غزه نداشته است و مورد حمله موشکی و پهپادهای یمن، لبنان، عراق و سوریه قرار دارد. طبیعی است که یک رژیم در مواجهه با چنین بحران هایی دست به اقدام بزند.

به گزارش شیمیشی، الیرضا تقونیه در تلگرامی نوشت: رژیم صهیونیستی امروز 4 فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را در سوریه به هلاکت رساند.

در این زمینه باید به چند نکته اشاره کرد.

1- اجرای این حمله اندکی پس از حمله گارد به مقر موساد در اربیل نشان می دهد که اسرائیل بسیار عصبانی است و نیروهای مهمی را در خانه رهبر دیزایی از دست داده است. مانند کرم میخائیل، تاجر یهودی انگلیسی (مامور ویژه موساد).

2- اسرائیل این روزها ضربه های راهبردی خورده است و دلیل همه شکست ها را ایران و سپاه قدس می داند. تجارت دریایی رژیم آسیب جدی و جبران ناپذیری دیده است، هیچ دستاوردی در غزه نداشته است و از یمن، لبنان، عراق و سوریه مورد حمله موشکی و پهپادی قرار می گیرد. طبیعی است که یک رژیم در مواجهه با چنین بحران هایی گام بردارد.

3- سردار صدیق امید زاده که امروز به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، بارها به شهادت رسیده و در جنگ های سوریه جراحات شدیدی دیده است.

4- واکنش سپاه پاسداران به حملات اخیر مناسب و قابل توجه بود و موساد را سردرگم کرد و به نظر می رسد این روند باید ادامه یابد.
اسرائیل نیروهای اطلاعاتی سپاه پاسداران ایران را هدف قرار داد و نیروهای موساد باید در سطح منطقه مورد حمله قرار گیرند و هیچ کشوری نباید به عنوان خانه امن برای آنها دیده شود. مخصوصا باکو.

5- واکنش آتی سپاه پاسداران باید محاسبات اسرائیل را شکست دهد و عوامل موساد در مکان هایی که سران رژیم صهیونیستی امن می دانند هدف قرار گیرند.

امارات و باکو دو کشوری هستند که اسرائیلی ها آنها را در اطراف ایران امن می دانند.

– اگر آخرین پاسخ سپاه پاسداران دفاعی باشد، باید فردی را که برای آنها غیرقابل تصور بود، بکشند و جایی را نشانه بگیرند که به ذهن رهبران تل آویو خطور نکرده است.

– در واقع پاسخ ایران باید فراتر از باور و خارج از حد تصور صهیونیست ها باشد تا تحولی اساسی در حساب آنها ایجاد شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا