وسیله نقلیه بعدی شما الکتریکی خواهد بود؟

حمل و نقل یک نیاز اساسی زندگی مدرن است، اما موتور احتراقی سنتی به سرعت در حال منسوخ شدن است. خودروهای بنزینی یا دیزلی بسیار آلاینده هستند و به سرعت با خودروهای تمام برقی جایگزین می شوند.

به گزارش شیمیشی، برقی شدن حمل و نقل برای کاهش انتشار دی اکسید کربن در بازارهای در حال توسعه و نوظهور ضروری است.

رانندگی با یک وسیله نقلیه الکتریکی می تواند به شما کمک کند تا ردپای کربن خود را کاهش دهید زیرا انتشار گازهای گلخانه ای از اگزوز صفر خواهد بود. شما می توانید با انتخاب گزینه های انرژی تجدید پذیر برای برق خانه خود، اثرات زیست محیطی شارژ وسیله نقلیه خود را کاهش دهید. البته خودروهای برقی باتری دار در طول عمر خود به خصوص در زمان تولید باتری، مقدار قابل توجهی دی اکسید کربن تولید می کنند.

هرچه ظرفیت باتری بیشتر باشد، انتشار دی اکسید کربن بیشتر است. در مقایسه، هیبریدها و هیبریدهای پلاگین ظرفیت باتری کمتری دارند و بنابراین در طول تولید آلایندگی کمتری دارند.

برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در طول چرخه عمر یک وسیله نقلیه، باید فناوری باتری مورد نیاز برای پاسخگویی به نیازهای رانندگی روزمره را افزایش دهیم. وسایل نقلیه الکتریکی هزینه تعمیر و نگهداری بسیار پایینی دارند زیرا قطعات متحرک آنها به اندازه یک خودروی احتراق داخلی است. تعمیر و نگهداری مورد نیاز برای خودروهای برقی کمتر از خودروهای معمولی بنزینی یا دیزلی است. بنابراین، هزینه سالانه راه اندازی یک وسیله نقلیه الکتریکی بسیار کمتر است.

استفاده از بنزین و گازوئیل سیاره ما را نابود می کند. سوخت های فسیلی محدود است و استفاده از آنها زمین را نابود می کند. انتشارات سمی از وسایل نقلیه بنزینی و دیزلی باعث اثرات نامطلوب طولانی مدت بر سلامت عمومی می شود. میزان آلایندگی خودروهای برقی بسیار کمتر از خودروهای بنزینی و دیزلی است. از منظر بهره وری، خودروهای برقی می توانند تا 60 درصد انرژی الکتریکی را از شبکه استخراج کنند تا چرخ ها را به حرکت درآورند، در حالی که خودروهای بنزینی یا دیزلی تنها می توانند 17 تا 21 درصد از انرژی ذخیره شده در سوخت را به چرخ ها منتقل کنند.

این بدان معنی است که آنها حدود 80٪ از بین رفته اند. خودروهای تمام برقی آلایندگی خروجی اگزوز صفر دارند، اما حتی با در نظر گرفتن تولید برق، خودروهای بنزینی یا دیزلی 3 برابر بیشتر از متوسط ​​خودروهای برقی دی اکسید کربن تولید می کنند.

تصور کنید در ساعت شلوغی در یک پمپ بنزین شلوغ هستید و با عجله به سمت محل کار خود می روید. این مشکلات به راحتی با یک وسیله نقلیه برقی حل می شود. فقط 4 تا 5 ساعت قبل از خروج وسیله نقلیه خود را به شارژر منزل خود وصل کنید. اگر بتوانید شارژری تهیه کنید که در خانه پارک می‌کنید، برنامه‌ریزی سفرهایتان از قبل آسان‌تر است. اگر روزی فراموش کردید که دستگاه خود را شارژ کنید، می توانید به راحتی از شارژرهای سریع یا خدمات تعویض باتری کمک بگیرید.

به گفته Vifrom، خودروهای برقی به دلیل وجود نداشتن موتور در زیر کاپوت، قابلیت عملکرد بی صدا را دارند. بدون موتور یعنی بدون صدا. موتور الکتریکی آنقدر بی صدا کار می کند که برای بررسی روشن بودن آن باید به صفحه ابزار خود نگاه کنید. خودروهای برقی آنقدر بی صدا هستند که سازندگان مجبورند صداهای ساختگی را اضافه کنند تا برای عابران پیاده ایمن باشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا