هشدار بازگشت «آلودگی هوا» به پایتخت از جمعه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به بازگشت آلودگی هوا به پایتخت هشدار داد و گفت: بیماران قلبی و تنفسی از اواخر وقت جمعه هشتم تا ظهر روز دوشنبه یازدهم خزالور از حضور در فضای باز بدون مجوز خودداری کنند. ژانویه.

به گزارش شیمیشی، حامد ایزدی آنلاین بعدازظهر پنجشنبه با صدور اخطاریه زردرنگ سازمان هواشناسی استان تهران مبنی بر آلودگی هوای استان تهران اعلام کرد: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی از اواخر وقت جمعه 17 دی ماه تا بعدازظهر روز دوشنبه 20 دی. بخش‌های نیمه جنوبی و مرکزی استان تهران با افزایش آلودگی هوا و کاهش کیفیت هوا تا حد ناسالم برای گروه‌های حساس مواجه خواهند شد.

یزدی آنلاین یکی از توصیه های همیشگی و مکرر مدیریت بحران در مواقع آلودگی هوا را کاهش ترددهای غیرضروری به ویژه برای سالمندان، کودکان، زنان باردار و بیماران قلبی و تنفسی و پرهیز از ورزش و فعالیت های طولانی مدت عنوان کرد. در فضاهای باز افزود: مدیریت منبع آلودگی ثابت و سیار یکی از موارد مهمی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مدیرکل مدیریت حوادث غیرمترقبه استان تهران یزدی آنلاین با تاکید بر اینکه با اعلام این اخطار، همراه با اطلاع تمامی نهادهای عضو در مرکز مدیریت بحران، وضعیت آماده باش نیز اعلام شده است، گفت: تمامی شهروندان به خصوص افراد مبتلا به بیماری های قلبی و ریوی آلودگی هوا توصیه می شود حتما از ماسک استفاده کنند و نوشیدن مایعات به خصوص شیر را فراموش نکنند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت کل مدیریت بحران استانداری تهران، وی در ادامه سخنان خود به یکی از اقدامات کاهش آلودگی هوا که دورکردن کارخانه ها از شهرهاست، پرداخت و اظهار داشت: با توجه به مشکلات موجود در استان تهران، کارخانجات از شهرها خارج می شوند. استفاده از سوخت های پاک ضروری است. در کارخانه های صنعتی باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا