هشدار! این اکانت‌ها جعلی‌اند – شیمیشی

چند سال پیش ، جنبشی به نام این رسانه های رسمی ، اخبار و خیزش های خیالی ایجاد کرد و حساب هایی را با نام رسانه های رسمی ایران ایجاد کرد.

نمونه هایی از افشای سوالات مربوط به تجربه های ورزشی توسط گزارش دروغین باشگاه خبرنگاران جوان ، درگذشت شجریان یا واکنش شدید ظریف وزیر امور خارجه امارات متحده عربی به نقل از خبرگزاری شیمیشی ، اظهارات سعید طوسی ، به نقل از و غیره ، که می تواند در افزودن صحیح اطلاعات تأثیر داشته باشد. درد و ناراحتی.

هدف این است که این اخبار جعلی در قلب اخبار واقعی منتشر شود و این بدان معناست که تصمیمی برای بی نظم سازی رسانه های کشور ، سردرگمی مخاطبان و حتی تصحیح مطالب گرفته می شود.

خط نارضایتی رسانه‌ها در رسانه‌ها باعث تقویت شنوایی سخنان و مدیریت افکار عمومی از مسیر درست آن است.

به نظر می رسد این عدم تمایل رسانه ای فقط مقدمه برای دستیابی به یک هدف عالی است که اولین قدم است. در این حالت ، رسانه های اصلی باید دائماً صفحات رسمی خود را تبلیغ کنند ، برای محافظت از عموم مردم ، از صاحبان سکوهایی که ایجاد شده اند و در حساب های جعلی فعالیت می کنند ، شکایت دارند.

به خاطر داشته باشید که اخبار و نادرست های دروغین بر سرمایه اجتماعی جوامع تأثیر می گذارد و همچنین می تواند بر مهندسی اجتماعی تأثیر بگذارد ، همچنین این بدان معنی است که حمایت از مخاطب از اهمیت استراتژیک برخوردار است.

این روزها اختلال در روند اطلاع رسانی به کشورها با ایجاد اخبار دروغین و افشای اخبار دروغین ، منجر به سوء تفاهم در روند تحلیل و نگرش مخاطبان می شود. گرفتن افکار عمومی و ایجاد تغییر در درک مخاطب ، گاهی اوقات با ایجاد کانال پریشان در ذهن آنها انجام می شود که ظلم در عصر رسانه ، یعنی اخبار و گفتگوهای دروغین ، راهی سریع برای رسیدن به این مهم است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا