مسابقات رنکینگ بدمینتون دختران کشور در شاهرود برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، تهمینه رئیسی بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری مسابقات ارتقای بانوان در شهرستان شاهرود خبر داد و اظهار داشت: 19 استان کشور در این مسابقات شرکت کردند.

وی از حضور 126 ورزشکار از سراسر کشور در این مسابقات خبر داد و گفت: مسابقات رده بندی دختران کشور در شاهرود و در بخش انفرادی در رده زیر 19 سال فاطمه فنایی از شاهرود برگزار شد. اول، فاطمه شمس آبادی از مشهد دوم شد و آیسان شوریده از زنجان سوم شد.

مسئول برگزاری مسابقات نوجوانان دختر کشور گفت: در مسابقات دونفره زیر 19 سال حنانه رجبی و فاطمه فنایی از شاهرود مقام اول و هشتی رحیمی و ماهان از تهران ممنونم هانا یک خانه رنگارنگ و روژینا لطیفیان مقام دوم و سوم را از تهران کسب کرد.

رئیسی گفت: در رده انفرادی زیر 17 سال سنا حسنلو از زنجان مقام اول، فاطمه واعظیان از شاهرود و هانا ملا کریمی از ساری دوم و سوم شد.

وی همچنین گفت: انفرادی در مسابقات دونفره زیر 17 سال خوگر و باران دریش نیا از کراز اول شد آرتینا آگاپور و هانا ملاکریمی از ساری درجه دو فاطمه واعظیان و سمین عرب عامری با هم عارفه جوک و فاطمه زهرا اسدی از شاهرود مقام سوم مشترک را کسب کردند.

دکمه بازگشت به بالا