مردم کردستان خواهان تجزیه نیستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، معلم فایق رستمی یکشنبه شب در گردهمایی علمای اهل سنت و شیعه کردستان به همراه نماینده احکام دینی در استان اعلام کرد: می توانیم با پیروی از آموزه های قرآنی مسیر زندگی آبرومندانه را ترسیم کنیم.

همچنین فرمود: رسول خدا (ص)پ) متاسف برای تمام دنیا بود و با پایه از زندگی او می توان عزت دنیا و آخرت را مشخص کرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس مهارت رهبری تصریح کرد: خداوند متعال از تفرقه بین اقوام مختلف بیزار است و در آیات متعددی از قرآن مسلمانان را به چنگ زدن به خدا و همراهی با یکپارچگی و اتفاق نظر سفارش کرده است. برای توسعه جامعه اسلامی

معلم رستمی همچنین گفت: اسلام مدافع حقوق بشر است و باید درس های اسلام به نسل جوان جامعه داده شود تا دشمنان اسلام برای تغییر افکار جوانان تلاش نکنند.

وی تاکید کرد: در آموزه های اسلامی پذیرفته نیست که افراد جامعه اسلامی برای آسیب رساندن به مال و جان مسلمانان تلاش کنند.

لازم به ذکر است در صورت نبود این سامانه، فاتحه شیعه و سنی خوانده شود

معلم سعید محسن حسینی، عضو شورا افتادن اهل سنت کردستان نیز در این دیدار اعلام کردند: تا برهنگی و قرآن و رسول خدا را قبول نکنیم.پ) ما تسلیم نمی شویم، دشمن از ما سیر نمی شود.

او اضافه کرد: بوسیله خداوند سوگند استدلال کرد که فارس نه انقلابی است و نه انقلابی، بلکه بحثی است بین اسلام و کفر.

معلم حسینی تصریح کرد: امروز کفر با همه رنگ خود را نشان داده است.

این روحانی اهل سنت تصریح کرد: اسلام ما متکی به جمهوری اسلامی نیست بلکه این نظام نظام ما را تقویت کرده است و باید دانست که اگر این نظام وجود ندارد فاتحه شیعه و سنی خوانده شود.

معلم حسینی همچنین گفت: مسئولان تهران سوء مدیریت کردند اما مسئولان استان مدیریت مناسبی داشتند و دلسوزی و دلسوزی زیادی وجود داشت زیرا دشمنان انقلاب می خواستند با نیروهای نظامی مردم کردستان را سرکوب کنند.

وی همچنین گفت: مردم کرد مسلمان و خواهان انقلاب، نظام و امنیت هستند و باید به مشکلات معیشتی مردم توجه بیشتری داشته باشند.

مدیر گروه آموزشی دانشگاه کردستان حجت الاسلام افشار گفت: دو راه الهی و شیطانی برای همه مردم وجود دارد و مردم ایران به برکت انقلاب اسلامی راه الهی را انتخاب کرده اند. جمعه.

دکمه بازگشت به بالا