مدیریت بحران استان تهران به حالت آماده باش درآمد

آفتاب نیوز:

حامد ایزدی آنلاین بعد از ظهر دیروز ضمن محکومیت اقدام جنایتکارانه حادثه تروریستی کرمان، شهادت همشهریان عزیزمان را تسلیت گفت و اعلام کرد: از خداوند متعال برای مجروحان آن حادثه شفای عاجل مسئلت داریم. شهدای شایسته این واقعه به شهدای کربلا بپیوندند.»

مدیر کل مدیریت بحران استان تهران در ادامه از هشدار سازمان هواشناسی نسبت به ناپایداری جوی و وزش باد شدید خبر داد و اعلام کرد: با اعلام این هشدار به واحدهای اورژانس، مدیریت بحران استان تهران مستقر شد. در حالت آماده باش کامل

یزدی آنلاین در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی ناپایداری از عصر فردا جمعه 24 دی ماه آغاز و تا صبح روز یکشنبه 26 دی ماه ادامه خواهد داشت و پیش بینی می شود این ناپایداری از عصر فردا جمعه 24 دی ماه ادامه داشته باشد. که شهروندان مناطق مذکور. برای اطمینان از استحکام ساختمان های موقت و پانل های تبلیغاتی توصیه می شود.

وی بر عدم تعقیب خودروها و رها نکردن خودروها در کنار ساختمان های نیمه چوبی و درختان کهنسال تاکید کرد و گفت: شهروندان نباید در مکان های مرتفع مانند داربست، آسانسور و ساختمان های بلند قرار گیرند.

مدیر کل مدیریت بحران استان تهران همچنین نسبت به احتمال بارش گسترده، مه، کاهش دید و رانش زمین در جاده های کوهستانی در مدت مذکور هشدار داد و گفت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی احتمال بارش باران وجود دارد. جاده ها آبگرفته است، بنابراین از مردم می خواهیم از رودخانه ها دوری کنند

یزدی آنلاین بر آمادگی کارکنان، مدیریت و ماشین آلات راهداری به ویژه در جاده ها و جاده های کوهستانی تاکید کرد و گفت: تاکید مدیریت بحران همچنان بر پاکسازی و حفر جاده ها و بازکردن پل ها برای جلوگیری از حوادث احتمالی است.

دکمه بازگشت به بالا