قتل برادرزاده با «زهر مار»

رئیس پلیس پایتخت فردی را که برادرزاده اش را به دلیل اختلافات مالی با برادرش کشته بود دستگیر کرد.

به گزارش شیمیشی، سردار علی ولی پور گودرزی اعلام کرد: روز چهارشنبه شهریور ماه سال جاری مردی 65 ساله با مراجعه به پلیس آگاهی تهران از مرگ مشکوک پسر 23 ساله خود در بیمارستان فیروزگر خبر داد. .

وی همچنین گفت: با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مسئولیت بررسی این موضوع را بر عهده گرفتند. وی با دعوت از شکایت خود به کارآگاهان گفت: پسرم قصد دارد مغازه ام را در خیابان منوچهری تهران به عنوان کافی شاپ افتتاح کند. در همین راستا در روز سوم شهریور با موتورسیکلت از منزل خارج شد تا مغازه را نظافت کند. اما حوالی ساعت 16 به مادرش زنگ زد و گفت من مریض هستم و می روم دکتر. بعدها فرزندم به صورت سرپایی به بیمارستان فیروزگر رفت و پس از انتقال به بیمارستان بدون تشخیص پزشکی به کما رفت و فوت کرد.

این افسر عالی رتبه انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان بلافاصله به بیمارستان فیروزگر مراجعه کردند اما هیچ آثاری از جراحت بر روی فرد متوفی مشاهده نشد و با بررسی های میدانی محل سکونت و محل کار متوفی شناسایی شد. حوالی ساعت 16 عصر در محل کارش بود و می خواست وارد پیتزا فروشی نزدیک محل کارش شود، 2 دستگاه موتور با یک موتور پلاک خراب و صورت کاملا پوشیده به سمت او آمدند و به سرعت به بازویش زدند. دور از محل

رئیس پلیس کلانشهر تهران با بیان اینکه تعدادی از افرادی که با آن جوان در ارتباط بودند شناسایی و به پلیس آگاهی دعوت شدند، گفت: با دعوت از آن افراد سیگنالی به کارآگاهان آگاهی داده نشد و آنها در جریان قرار گرفتند. این وجود نداشت کشتن این پسر

وی ادامه داد: در بخشی دیگر از تحقیقات پلیسی، اعضای خانواده متوفی توسط بازپرسان مورد بررسی قرار گرفتند و مشخص شد پدر متوفی با برادرش اختلاف مالی داشته و همین نور برای کشف کافی بوده است. جنایت رابطه دایی با روش های مدرن، رد پای متوفی و ​​دوستش در محل قتل.

سردار ولی پور گودرزی در ادامه سخنان خود گفت: با استفاده از روش های نوین کشف جرایم، هویت رانندگان موتورسیکلت شناسایی و مشخص شد که این دو متهم اخیراً به جرم مزاحمت برای شهروندان توسط پلیس شهرستان شیراز دستگیر و دستگیر شدند. فرستاده شد به زندان شیراز. گرفتم.

رئیس پلیس آگاهی استان تهران گفت: دو متهم پس از هماهنگی قضایی به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شدند. متهمان ابتدا منکر ارتکاب قتل شدند اما در نهایت پس از تحقیقات پلیسی یکی از موتورسواران اعتراف کرد و اظهار داشت که من و شریکم از طریق یکی از دوستان عموی متوفی ام با عمویم آشنا شده ایم و قرار است او در این شهر باشد. فروشگاه چمدان. by بیایید با عموی مقتول شروع به کار کنیم، پس از پیشنهاد عموی مقتول، قرار شد مقداری پول به برادرزاده او بدهیم. با دنبال کردن مکان های مرده، به پایان برسانید خرید اینترنتی مار سمی و زهر آندر آخرین روز حادثه زمانی که مقتول قصد ورود به فروشگاهی را داشت، با تزریق سم مار به بدن وی، ضربه ای به بازوی وی زدیم و به سرعت از محل متواری شد و به زندگی مخفیانه خود در شمال کشور ادامه داد. برای کار به شیراز رفتیم.

این مقام عالی رتبه انتظامی تصریح کرد: عموی قاتل و شریک زندگی اش به اتهام معاونت در قتل با رای دادگاه دستگیر و برای تحقیقات بیشتر تحت تحقیقات قرار دارند.

به گفته رئیس پلیس آگاهی تهران، جزئیات این پرونده همچنان در دست کشف است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا