قابلیت جدید اینستاگرام برای پولدار شدن اینفلوئنسرها:امکان جایزه بگیری!

متا (فیسبوک سابق) رسما تایید کرد که در حال آزمایش ابزار جدیدی به نام “هدایا” برای اینستاگرام است که در آن کاربران می توانند حساب های خود را به شکل هدایا تعریف کنند و حتی کمک مالی کنند.

قابلیت جدید اینستاگرام برای اینفلوئنسرها برای کسب درآمد

گاهی اوقات برخی از کاربران علاوه بر لایک کردن برخی از پست ها، تمایل دارند از صفحات مورد نظر خود پشتیبانی کرده و حتی هزینه آن را پرداخت کنند. اینستاگرام به این نیاز برخی از کاربران توجه کرده و ابزار جدیدی به نام Gifts را به صورت داخلی آزمایش کرده است تا امکان هدیه دادن به صورت مالی را فراهم کند. پیش از این اخباری مبنی بر تلاش اینستاگرام برای توسعه ابزار هدیه منتشر شده بود و اکنون متا آزمایش داخلی این ابزار را تایید کرده است که نشان می دهد این شرکت به طور رسمی روی چنین ویژگی کار می کند.

اینستاگرام به قابلیت Gifts مجهز خواهد شد

به گفته سخنگوی متا، شرکت در حال حاضر در حال آزمایش این ویژگی به صورت داخلی است. اگرچه به نظر می رسد Gifts در حال توسعه است، نمونه اولیه در حال آزمایش است. این ویژگی اولین بار توسط الساندرو پالوزی توسعه دهنده موبایل در ماه جولای معرفی شد. بر اساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط این منبع دانش، دکمه ای در زیر منو به نام «ارتقای محتوا» در اینستاگرام اضافه می شود تا کاربران بتوانند از طریق آن اکانت مربوطه را بررسی کنند. حدود یک ماه بعد همین منبع علمی اعلام کرد که این قابلیت توسعه یافته و نام آن Gifts است.

بیشتر بخوانید: اشکال اصلی آیفون 14 چند روز قبل از عرضه جهانی فاش شد

هنوز اطلاعات زیادی در مورد این ویژگی وجود ندارد. اما با نگاهی به پلتفرم‌های دیگر با گزینه‌های هدیه، انتظار می‌رود این ویژگی شرایطی را برای کمک‌ها و هدایا فراهم کند.

در حال حاضر، تیک توک، بزرگترین رقیب اینستاگرام، ویژگی مشابهی به نام Gifts دارد که در آن کاربران می توانند به حساب خود هدایایی بدهند. اینستاگرام نیز ممکن است سعی کند این ویژگی را برای پلتفرم خود فعال کند و حتی آن را به یک ویژگی درآمدزایی تبدیل کند.

دکمه بازگشت به بالا