عمومی

غیر حرفه‌ای مثل آندو تیموریان!

به نظر من استقلال بازی خیلی خوبی انجام داد و تا دقیقه 87 که دیدم استقلال در بازی بود و پرسپولیس روی ضد حریف ها کار می کرد. دربی است و حساسیت بازی بالاست و هر دو تیم در کورس قهرمانی هستند. امیدوارم در پایان فصل استقلال قهرمان شود.

اینها را آندرانیک تیموریان، دستیار امیر قلعه نویی و مربی تیم ملی می گوید. تیموریانی که در ترکیب تیم ملی برای تماشای دربی صدم به ورزشگاه آزادی رفته بود، پس از پایان بازی برای تیم سابقش آرزوی موفقیت کرد.

اینکه تیم سابق بخواهد قهرمان شود یا حتی عنوان قهرمانی را بخواهد مهم نیست، اما وقتی به عنوان مربی تیم ملی به ورزشگاه می روید باید بی طرفانه به ماجرا نگاه کنید. به نظر می رسد سامورایی سابق فوتبال ما هنوز در حال و هوای روزهای فوتبالی خود است و هنوز جایگاه رسمی خود در تیم ملی را درک نکرده است. انتظار می رود آندو تیموریان که سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس و جام جهانی را در کارنامه دارد، حرفه ای عمل کند و اظهار نظر کند.

با صحبت تیموری ها از دربی و آرزوی موفقیت برای استقلال، این تردید وجود دارد که آنها به همین شکل به ماجرا نگاه می کنند و در انتخاب بازیکنان تیم ملی نگاه ملی ندارند.

3535

دکمه بازگشت به بالا