فروش اقساطی پراید با اقساط 60 ماهه

شرکت خودرو سازی سایپا از سال 1344 با همکاری شرکت فرانسوی سیتروئن آغاز به کار کرد و اولین خودروی تولیدی این شرکت با نام ژیان به بازار عرضه شد. سایپا درسال 1372 مرکز تحقیقات خود را جهت ارائه خدمات آزمایشگاهی احداث کرد تا بتواند آزمون های ایمنی، آلایندگی، تست جاده و… را روی خودرو های تولیدی اجرا کند. سایپا از سال 1386 فعالیت جدی تری را در پیش گرفت و به تولید خودروی معروف خود یعنی پراید دست یافت. در کنار پراید، که پرفروش ترین خودروی ایرانی است، محصولات پرفروش دیگری نیز در لیست خودروهای سایپا دیده می شود. در ادامه با سپند خودرو همراه باشید تا با شرایط فروش اقساطی سایپا آشنا شویم.

فروش اقساطی سایپا تحویل فوری

با توجه به استقبال گسترده خریداران محصولات سایپا، این شرکت شرایط فروش اقساطی سایپا تحویل فوری را برای علاقمندان فراهم کرد. در طی سال ها پیشرفت نیز امروزه یکی از غول های تجاری کشور در عرصه خودروسازی است. شرکت سایپا همچنین مسئولیت تامین بیش از 80 درصد از قطعات خودرویی کشور را بر عهده دارد.

شرکت سایپا 21 امین شرکت جهانی در بین شرکت های خودروسازی است. با توجه به استقبال گسترده شما هموطنان عزیز، در شرکت سپندخودرو شرایط فروش اقساطی خودرو سایپا را برای شما فراهم نموده ایم.

فروش اقساطی سایپا تحویل فوری تیبا

تیبا به عنوان جایگزین غیر رسمی پراید توسط سایپا معرفی شد. تیبا بر روی شاسی تقویت شده پراید تولید شده اما طراحی متفاوتی در مقایسه با پراید دارد. موتور 1.5 لیتری تیبا با قدرت تولید 80 اسب بخار وظیفه تامین نیروی خودرو را بر عهده دارد. شتاب 0 تا 100 تیبا 13.5 ثانیه و حداکثر سرعت 200 کیلومتر بر ساعت برای آن در نظر گرفته شده است. تیبا نیز به عنوان یکی دیگر از خودروهای محبوب در بازار کشور در تیم سپندخودرو ارائه شده و شامل شرایط فروش اقساطی سایپا است. اطلاعات بیشتر را می توانید در صفحه فروش اقساطی تیبا مشاهده نمائید.

 معرفی شرکت سایپا

اگرچه نسل‌های جدید، سایپا را با نام پراید و کوییک می‌شناسند، اما خوب است بدانید که این کمپانی ایرانی، عرضه کننده خودرو سواری ژیان در کشورمان بوده است. سایپا پیش از انقلاب و در سال ۱۳۴۴ با همکاری شرکت سیتروئن فرانسه شروع به کار کرد و پس از انقلاب مالکیت آن بر عهده دولت قرار گرفت. پراید، پرفروش‌ترین خودرو تاریخ ایران، محصول سایپاست و این کمپانی ایرانی گواهینامه کیفیت ISO9001  را در کارنامه دارد.

اگر از علاقه‌مندان به شرکت در طرح فروش اقساطی سایپا هستید و فرصتی دست داده تا بیشتر درباره این شرکت خودروساز ایرانی تحقیق کنید، خوب است بدانید که در اواسط دهه ۸۰ که روابط ایران و ونزوئلا در اوج خود بود، خط تولید پراید در این کشور راه‌اندازی شد. در سال ۸۶، پای پراید به سوریه هم باز شد و پنج سال بعد این خودرو چشم‌ گربه‌ای محصول سایپا قدم به جاده‌های سودان گذاشت. از افتخارات سایپا باید به رکورد تولید ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو در سال ۸۹ و نیز رتبه نخست ارائه خدمات پس از فروش اشاره کرد.

سایپا در حال حاضر با عرضه انواع کوییک، ساینا و زیباترین خودرو ایرانی یعنی شاهین، روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد. چنانچه از علاقمندان به هر کدام از تولیدات این شرکت خودروساز بزرگ ایرانی هستید، می‌توانید در طرح‌های فروش اقساطی سایپا که توسط آرشا خودرو در دستور کار قرار دارد، شرکت کنید.

دلیل اقدام از طریق شرکت‌های فروش اقساطی خودرو برای خرید اقساطی محصولات سایپا

حتی اگر هرگز هیچ کدام از محصولات سایپا را سوار نشده باشید هم، به خوبی می‌دانید که طرح‌های فروش اقساطی سایپا همیشه متقاضیان پر و پا قرصی دارد. سایپا و رقیب دیرینه‌اش ایران خودرو هیچ طرحی برای عرضه اقساطی خودروهایشان ندارند. در واقع سال‌هاست که روش کار به همین منوال است و باید منتظر مناسبت‌های تقویمی یا اعلام رسمی مدیران فروش شرکت‌های تولیدکننده خودرو نشست تا زمان دقیق نام نویسی در طرح‌های پیش فروش یا فروش فوق‌العاده محصولاتشان را بیان کنند.

معمولا هم اوضاع به این شکل پیش می‌رود که تعداد متقاضیان چندین برابر تعداد دستگاه خودروهایی است که سایپا قصد واگذاری آن‌ها را دارد. یعنی شانس برنده شدن هر فرد در قرعه کشی، به‌طور چشمگیری کاهش پیدا می‌کند. حتی اگر در قرعه‌کشی برنده شوید هم بازهم چالش‌های جدی پیش رو خواهید داشت. از زمان تحویل خودرو که معمولا چندین ماه آینده در نظر گرفته می‌شود تا مبلغ خودرو که باید یکباره واریز شود.

بنابراین اگر به دنبال ماشین اقساطی سایپا هستید، خرید از کمپانی را باید کنار بگذارید. چون هیچ راه حلی برای افرادی که با مشکل در تامین سرمایه مواجه هستند در نظر گرفته نشده است. البته ناگفته نماند که شما حتی اگر پول کافی داشته باشید هم باز هم امکان خرید نقدی بی‌دغدغه از شرکت تولیدکننده را ندارید و همان‌طور که پیشتر گفتیم فقط از طریق قرعه‌کشی می‌توانید صاحب محصولات این کمپانی شوید.

به همین دلیل شرکت در طرح‌های فروش اقساطی سایپا که توسط مراکز معتبر و خوشنام عرضه می‌شود، یک گزینه ایده‌آل برای ماشین‌دار شدن است. زیرا اولا همه افراد می‌توانند در آن شرکت کنند، چه افرادی که پول کافی در حساب خود دارند و حوصله ثبت‌نام و قرعه‌کشی را ندارند و چه افرادی که به‌اندازه مبلغ تمام شده خودرو پول ندارند.

ثانیا در این شیوه خودرو به‌صورت فوری و آنی به مشتری تحویل داده می‌شود و خبری از انتظارهای خسته کننده نیست. ثالثا هیچ پیش شرط خاصی برای خرید اقساطی خودرو  وجود ندارد، در حالی که اگر قرار باشد در طرح‌های فروش فوق‌العاده یا پیش فروش کمپانی‌ها شرکت کنید باید پلاک انتظامی فعال نداشته باشید و طی سالهای گذشته از کمپانی‌های ایرانی ماشین نخریده باشید.

سایپا دومین خودروساز بزرگ کشورمان است که سال‌هاست عنوان تولیدکننده پرفروش‌ترین خودرو کشور را یدک می‌کشد!بله! پراید! همین پراید که اکثر خانواده‌های ایرانی در برهه‌ای از زمان مالکیت آن را بر عهده داشته‌اند و علی رغم حرف و حدیث‌های زیادی که گاها به حق درباره ایمنی و امکانات فنی آن مطرح است اما بیشترین متقاضی برای طرح‌های فروش اقساطی سایپا را به خود اختصاص داده است.

دکمه بازگشت به بالا