غزه هیچ امیدی به مجامع بین المللی در جنایات نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، علی شعبانی در اولین همایش حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه که با حضور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه و خانواده برگزار شد، سخنرانی کرد. یک گروه. وکلای دادگستری و کارشناسان رسمی در سالن اجتماعات سردار سلیمانی دادگستری کردستان قزوین: نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر آموزه های دینی است و در وعده های خداوند مبنی بر پیروزی حق بر دروغ تردیدی نیست، زیرا حکومت خواهد بود. پایدار با ظلم. .

وی به سخنان رهبر معظم رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی به زودی محو می شود و تا 25 سال دیگر شاهد آن نخواهد بود، پرداخت. وی همچنین گفت: این رژیم فاسد هم اکنون با اقدامات ناجوانمردانه و غیرانسانی خود در آستانه نابودی است.

شعبانی با بیان اینکه برگزاری این جلسات کاری پرهزینه است، گفت: ضربه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی به هیچ وجه قابل مهار نیست و نتایج جنگ غزه موجب بازگشت این جنایتکاران به قدرت سابق می شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه همه سازمان های بین المللی مستکبر هستند و امیدی به جنایات غزه ندارند، گفت: کشورهای دارای بمب اتم جرات مقابله با آن را ندارند.

دکمه بازگشت به بالا