عکس| دستگیری «خفاش‌های خزدار» مشهد/ هر دو زورگیر غیر ایرانی بودند

آفتاب نیوز:

در بررسی های ویژه در اداره پلیس مشهد مشخص شد موتورسواران اتباع افغانستانی هستند که نیمه های شب از محل خود مخفی شده و در مناطق جنوبی مشهد در حال بیرون آوردن و گرفتن آنها از شهروندان هستند. تبدیل به “بالهای زیادی” شده اند.

دو شهروند افغانستانی که کلاه مو به سر داشتند نیمه های شب از خیابان های مشهد بیرون آورده شدند.

دو موتورسوار خارجی که نیمه های شب از مخفیگاه خود بیرون آمده و در خیابان ها به تعقیب عابران می پرداختند، با مشاهده آثار سرقت رایانه ای توسط نیروهای گشت ناشناس کلانتری شفای مشهد دستگیر شدند. ECU). ) اتومبیل ها نیز توسط دزدانی به نام «حرامزاده های خشمگین» به سرقت رفته است.

نیروهای گشت ناشناس کلانتری شفای مشهد که از مدتی قبل با دستور ویژه سرهنگ احمد گردان (رئیس پلیس آگاهی مشهد) طرح برخورد با سارقان شبانه را آغاز کرده بودند، در تعقیب مظنونان در بلوار عبدالمطلب با آنها مواجه شدند. رانندگان موتور سیکلت صورت خود را با “کلاه خز” پوشانده بودند و مشکوک در تاریکی بلوار راه می رفتند.

همین موضوع ظریف باعث شد موتورسیکلت های مذکور زیر نظر پلیس قرار بگیرند. در همان زمان، مسافر موتورسیکلت چیزی شبیه تلفن همراه را زیر کاپشن مشکی خود حمل کرد. ماموران پلیس که دیگر مشکوک به مواجهه با «دزدان شبرو» نبودند، دستور ایست دادند اما راکب موتورسیکلت زیر «موهای کلاه» به نیروهای پلیس نگاه کرد و گاز موتورسیکلت را روشن کرد.

آنها با سرعتی دیوانه وار وارد 30 عبدالمطلب شدند و سعی کردند از طریق خیابان بعد از خیابان های فرعی از دست پلیس فرار کنند که گویی موتور سیکلت روی میز خیابان در حال پرواز است اما در نهایت وارد پیاده رو شده و ناگهان به موانعی برخورد کردند که استفاده می شد. . برای جلوگیری از آنها، برای توقف یا عبور وسایل نقلیه نصب شد. راکب موتورسیکلت که دیگر نمی توانست موتورسیکلت را کنترل کند به کنار خیابان چرخید و به این ترتیب دو مظنون محاصره شدند و پس از لحظاتی با حلقه های نیروی انتظامی در دستانشان مواجه شدند.

چیزی نگذشت که نیروهای امدادی به محل رسیدند و یکی از موتورسیکلت ها به مرکز درمانی منتقل شد و در جست و جوی جسد 3 گوشی تلفن همراه، یک چاقو و یک چوب یکی از بستگان به عنوان چاقو که سارقان از آن استفاده کرده بودند، کشف کردند. برای ورود به کامپیوترهای ماشین

پس از ساعتی و با مداوای متهمان مجروح، بازجویی های ویژه از آنان با نظارت مستقیم سرگرد احسان سبکبر (مدیر پاسگاه شفا) در بازپرسی کلانتری آغاز شد و مشخص شد موتورسواران نیز از جمله متواریان هستند. . این اتباع افغانستانی هستند که در نیمه های شب و در مناطق جنوبی پنهان می شوند و مشهد را از اتباع خارج می کنند و به همین دلیل به «خارش خارش دار» معروف هستند.

«امیرحسین الف» یکی از متهمان در بازجویی ها گفت: حوالی ساعت 1 بامداد که به منزل دوستمان «مهمد رضا» در بلوار رسالت رفتیم و پس از مصرف مشروبات الکلی تصمیم به خروج اجباری گرفتیم. در این هنگام سوار موتورسیکلت شدیم و به سمت بلوار هاشمیه و پیروز حرکت کردیم. در آنجا دو مرد جوان را دیدیم که در حال دوچرخه سواری بودند.

موتورسیکلت را متوقف کردم و دوستم گوشی یکی از آنها را به زور دزدید. البته هر قربانی که از پرداخت تلفن خودداری می کرد با چاقو مواجه می شد و دوستم صحنه رعب و وحشت را به راه می انداخت و مقتول را مجبور می کرد به خواسته های ما عمل کند!

پس از دقایقی در تحقیقات بازپرس مرکز فرماندهی مشخص شد که در ساعات اولیه بامداد 3 فقره چاقو در اطراف بلوار پیروجی رخ داده که به همین دلیل 2 دستگاه موتورسیکلت کشته شدند. راستش را بگویند، زبان باز کنند و به موارد فوق اعتراف کنند.

همزمان «محمدرضا-ر» (متهم دیگر تبعه افغانستان) نیز به افسر بازپرسی گفت: قصد داشتیم گوشی های مسروقه را در بازار مقابل مزار خواجه ربیع بفروشیم و پول را تقسیم کنیم. . وی همچنین به فروش 20 گوشی تلفن همراه مسروقه اعتراف کرد و راز سرقت های دیگر را فاش کرد.

آنها با دعوت از دوچرخه سواران مفقود شده به کلانتری، “گلوله های گلوله” را شناسایی کردند و گفتند: در حال بازگشت از قبر مطهر امام رضا بودیم که به دست وحشی های “کورچی” افتادیم و آنها یکی از آنها را گرفتند. آنها آنها تلفن های ما را با چاقو زور زدند

در حالی که چند تن دیگر از دادستان های مال باخت هویت «سارقان شبرو» را شناسایی کرده اند، شواهدی مبنی بر سرقت رایانه خودرو (ECU) نیز به دست آمد و یکی از دادسرا با ارائه تصاویری از دوربین های مداربسته، مدعی سرقت «خز» شد. بال ها”. کامپیوتر شبانه.. ماشینش یک ماه پیش دزدیده شد.

با اعلام این شکایت، تحقیقات پلیسی کارشناسی با نظارت رئیس پلیس شفا برای افشای خطوط مخفی دیگر جرایم احتمالی «بال های چروکیده» زیر نور پلیس ادامه یافت.

تصویربرداری

دکمه بازگشت به بالا