صدور هشدار زرد هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به فعالیت سامانه بارشی طی ۲ روز آینده

آفتاب نیوز:

«ولی بهرمند» بارش باران، باران و باران، بارش برف در ارتفاعات، دمای نسبتاً پایین، گاهی افزایش وزش باد و آلودگی مه را از خطرات این سامانه عنوان کرد و گفت: این سامانه بارشی از بعدازظهر یکشنبه آغاز می شود. ، 10. از دی ماه آغاز و تا پایان روز دوشنبه 20 دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بارش این سامانه در روز دوشنبه افزایش می یابد، گفت: این سامانه بارشی تمامی شهرستان های استان از شهرستان های بویراحمد، باست، چرم، کهگیلویه، گچساران، دنا، لنده، بهمایی و مارگون را تحت تاثیر قرار می دهد. .

این کارشناس استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نزدیکی راه ها، عدم دید، پدیده مه، احتمال ریزش سنگ از ارتفاعات، عدم آبگرفتگی معابر و خسارت به ساختمان های موقت. برخی از اثرات این سیستم بارانی است.

سرپرست استان به مردم آن استان توصیه کرد: پس از ورود این سامانه بارشی در حاشیه رودخانه ها و نهرها بمانند، در عبور از رودخانه ها و مسیل ها احتیاط کنند، از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند، فعالیت های کوهنوردی و تردد عشایر را محدود کنند. ساخت و ساز را محدود کنید. . عملیات کشاورزی باید به انبارهای استاندارد منتقل و برای برف روبی در دشت ها و مکان های سردسیر آماده شود.

وی گفت: روز سه شنبه هوای استان کهگیلویه و بویراحمد آرام و در برخی نقاط مه و کم دید پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: کمینه دما در روز دوشنبه کاهش و کمینه دما در روزهای سه شنبه و چهارشنبه کاهش می یابد.

بهرمند گفت: در 24 ساعت گذشته امامزاده جعفر گچساران با بیشینه دمای 23.4 درجه گرم ترین نقطه و یاسوق مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با کمینه دمای 0.8 درجه گرم ترین نقاط این استان بودند. . درجه سانتیگراد

دکمه بازگشت به بالا