شهروند محوری مولفه مورد توجه بیمه سلامت در ارایه خدمات الکترونیکی

دستیار وزیر بیمه و امور بهداشتی سازمان بیمه سلامت ایران بر موضوع اصلی شهروندان در ارائه خدمات الکترونیکی تأکید کرد.

به گزارش شیمیشی ، مهدی رضایی گفت: سازمان بیمه سلامت ایران در 5 صندوق کارمندان دولت ، ایرانی ، روستایی ، بهداشت و سایر بهداشت عمومی به بیمه گذاران خدمات ارائه می دهد.

وی درباره اقدامات آژانس بیمه سلامت در زمینه حذف كتابهای كاغذی اظهار داشت: یكی از اصلی ترین وظایف كتابهای بیمه كاغذ شناسایی یا احراز هویت بیمه گران است كه به صورت الكترونیكی در دسترس است. در حال حاضر بیمه گذاران تحت پوشش زیرساخت های سراسر كشور هستند. هر دو بخشهای خصوصی و دولتی در بیمارستان و سرپایی تحت پوشش قرار می گیرند ، بنابراین بیمه گر می تواند پس از مراجعه به مراکز کار تأیید شود و دیگر نیازی به دریافت دفترچه ندارد.

دستیار وزیر بیمه و امور بهداشتی سازمان بیمه سلامت اعلام کرد: اجرای نسخه الکترونیکی نسخه در بخش خارجی از سال 1999 آغاز شده و امسال دسترسی بیشتری پیدا کرده است. زمینه پذیرفته شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 36000 موسسه و پزشک موافق توافق با بیمه درمانی هستند ، تأکید کرد: خوشبختانه بسترهای نرم افزاری مناسبی برای ارائه مشاغل درجه یک به روستاییان وجود دارد و بیشتر مشاغل روستا توسط پزشک خانواده ارائه می شود اما بخشی از مشاغل نیز به صورت سیستم ارجاع در دسترس است که معمولاً به عنوان بخش عمومی در بخش عمومی و بخش کوچک تعریف می شود ؛ بنابراین ، ارائه خدمات الکترونیکی در این بخش به اتصال سیستم های سطح یک وزارتخانه بستگی دارد. سلامت توسط سیستم های الکترونیکی بیمه سازمان بیمه سلامت تأمین می شود.

به گزارش پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران ، وی در خصوص آخرین وضعیت کاهش استفاده از کتابهای کاغذی بیمه ، اظهار داشت: حذف تدریجی یا چاپ کتاب از اول اردیبهشت ماه و تا پایان تیرماه آغاز شده است ، بنابراین مردم کار در بستر الکترونیکی ؛ با این وجود ، باید تأکید کرد که در بحث خدمات الکترونیکی ، مسئله شهروندمحوری بسیار مهم است و اینکه ما برای ارائه خدمات مناسب به همه چه خواهیم کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا