ستاره‌ای به نام جواد عزتی

جواد عزتی پس از سال ها حضور در مقابل دوربین، دوباره پشت دوربین آمد و اولین فیلم خود را کارگردانی کرد. یک استندآپ کمدی سرگرم کننده که مخاطبانش را با صدای بلند به خانه می فرستد.

به گزارش خبر شیمیشی، تعداد بازیگرانی که بعد از چندین سال بازی مقابل دوربین تصمیم می گیرند پشت دوربین بروند و فیلمی را کارگردانی کنند کم نیست. امکان کارگردانی همیشه به سراغ بازیگران می آید و برخی از آنها در این زمینه هم موفق می شوند. حالا نوبت جواد عزتی است که پس از چندین سال نورپردازی جلوی دوربین، پشت دوربین بیاید و اولین فیلمش را کارگردانی کند. یک استندآپ کمدی سرگرم کننده که مخاطبانش را با صدای بلند به خانه می فرستد.

«تیمسا خوان» تقریباً تمام عناصر لازم برای تبدیل شدن به یک کمدی پرفروش را دارد: بازیگران مشهور و احترام به خود در سرشان، جوک های جالب فراوان، غافلگیری و البته رنگ و عظمت! با این حال، فیلم به این عناصر محدود نمی شود و بر خلاف اکثر کمدی های پرفروش سال های اخیر، از فیلمنامه ای پرسرعت بهره می برد. تمساح خونی داستان دو کارگر ساده است که مجبور می شوند در موقعیت عجیبی قرار بگیرند و این آنها را مجبور به یک سری مشکلات کرده است. مشکلاتی که اساس وضعیت کمدی تمساح خونین را تشکیل می دهد.

«تمسوس خوین» فیلم خوبی است، زمان را تلف نمی کند و یکنواختی را از مکان ها و موقعیت های مختلف حفظ می کند. صحنه های اکشن زیادی بر زیبایی بصری فیلم می افزاید و البته بزرگترین نقطه قوت فیلم خود جواد عزتی است که در چهار پنج سال اخیر در هیچ فیلم کمدی حضور نداشته است و همه آنها را در کنار هم قرار داده است. او در این فیلم انرژی خود را صرف خنداندن تماشاگران می کند.

«کروکودیل خونی» فیلمی است که به راحتی می تواند گیشه خوبی داشته باشد و حتی به رقابت با رکوردهای فیلم هایی مانند فسیل و هتل فکر کند. عزتی برای اولین تجربه کارگردانی خود با «تمسوس خوین» نمره قبولی می گیرد و استعداد بالای خود را در ساخت یک فیلم کمدی نشان می دهد. شاید اگر سیمرگ فولکلور جشنواره حذف نمی شد، بتوان گفت تمسا خونی از روز اول این سمره را داشت.

منبع: نورنیوز

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا