دلسوزی تامل برانگیز – شیمیشی

مهربانی متفکرانه

جنگ غزه در حالی چهارمین ماه خود را سپری می کند که نیروهای منطقه ای پایگاه های آمریکایی را هدف قرار می دهند، مقامات نظامی آمریکا از کشته شدن سه سرباز این کشور در حمله پهپادی به پایگاه آمریکایی در اردن خبر دادند. دست کم 25 سرباز کشته و زخمی شدند

به گزارش شیمیشی، علی تتماج امروز در یادداشتی سیاسی نوشت: بر اساس گزارش CNN، کشته شدن 3 آمریکایی در منطقه «22 تاور» اردن در نزدیکی مرز سوریه، نشانه افزایش تنش در میانه است. روهلات سنتکام (فرماندهی مرکزی آمریکا) در بیانیه ای تایید کرد که در حمله یک هواپیمای بدون سرنشین به پایگاهی در شمال شرق اردن، 3 سرباز کشته و 25 کارمند این کشور نیز زخمی شدند. همزمان برخی منابع خبری اعلام کردند که مقاومت اسلامی عراق مسئولیت حمله به پایگاه آمریکایی ها را بر عهده گرفته است.
پس از کشته شدن 3 سرباز آمریکایی، مقامات آمریکایی ادعا کردند که برای آنها متاسف هستند، در حالی که در چهار ماهه جنگ غزه، رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا ده ها هزار فلسطینی را به شهادت رساند که 70 درصد آنها به شهادت رسیدند. . زن هستند، در حالی که آمریکایی ها ذره ای نگرانی و دلسوزی نشان ندادند و با ادعاهای واهی سعی کردند کمک های مالی به آنروا را که تنها محور ارسال کمک های غذایی و دارویی برای جنگ و درگیری است، قطع کنند. مردم غزه آواره شده اند.
این گستاخی و نژادپرستی غرب در جنایاتی که آمریکا و متحدانش در بالکان، افغانستان، عراق، سوریه، لیبی و… مرتکب شدند و یا اعمال تحریم های پزشکی بر جان هزاران نفر. . کودکان مبتلا به بیماری های خاص مانند کودکان پروانه ای در ایران با خطر مرگ مواجه است. واکنش آمریکایی ها و برخی کشورهای غربی مانند انگلیس به کشته شدن و زخمی شدن چند سرباز آمریکایی، جنبه دیگری از ماهیت ضد بشری و خودخواهانه غرب را آشکار می کند که در آن انسانیت و انسانیت وجود ندارد و فقط تواضع وجود دارد. هژمونی غرب، به نارضایتی برخی از آمریکایی ها، نسل کشی ملت های دیگر را نمی پذیرد و در آن شرکت نمی کند. این نوع رفتار هدف دیدگاه خودکامه روژاوا به حقوق بشر است که جز متکبرانه ترین آنها به هیچ اصلی وابسته نیست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا