دستگیری یک کلاهبردار از صنوف در گرمسار

شیمیشی/ سمنان مدیرکل انتظامی گرمسار از دستگیری کلاهبرداری یک میلیارد و 250 میلیون ریالی توسط اطلاعات این شهرستان خبر داد.

سرگرد داود آخ زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: با دریافت چندین فقره کلاهبرداری با ماموران قلابی، با توجه به حساسیت این موضوع، تشکیل پرونده در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی همچنین گفت: در بررسی اظهارات متهمان مشخص شد متهم با مراجعه به واحدهای صنفی شهرستان و جلب اعتماد فروشندگان اقدام به خرید کالا کرده و پس از چندین عملیات بانکی در نهایت رسید را ارسال کرده است. با تلفن همراه خود به فروشنده می رسد و به سرعت از محل فرار می کند.

فرمانده انتظامی گرمسار همچنین گفت: با اقدامات دانش فنی و بررسی های سامانه اطلاعات گسترده پلیس آگاهی، در نهایت متهم با یک عملیات ناگهانی و در محل مخفیانه اش شناسایی و پس از اطلاع پلیس آگاهی دستگیر شد. شهرستان، متهم دستگیر شد. وی با 3 فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و 250 میلیون دلار با فیش های جعلی پس از تشکیل پرونده اولیه و طی مراحل قانونی روانه زندان شد.

سرهنگ آخازاده از شهروندان درخواست کرد: افرادی که از این طریق مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند می توانند جهت پیگیری پرونده خود با پلیس آگاهی تماس گرفته و با شماره تلفن 02321837621 تماس گرفته و در صورت برخورد با حادثه مشکوک سریعا با شماره 110 تماس گرفته و پلیس را در جریان قرار دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا