حضور ۶ شهیدگمنام در بوستانها افتخار و پایگاه فرهنگی برای قم است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محسن محری در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به تشییع 6 شهید گمنام در بوستان های این شهر اظهار داشت: این امر باعث افتخار مردم قم و مدیریت شهری است.

وی وجود شهدا در بوستان ها را نعمت بزرگی برای مردم و شهر اعلام کرد و گفت: قبور شهدا در باغ ها باید به پایگاه فرهنگی شهر و محل تجمع اعضای حزب الهی و خانواده ها تبدیل شود. از شهدا و کسانی که بی تفاوت هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: توسعه فضاهای سبز و بوستان ها در سطح شهر فرصت بسیار خوبی برای اجرای برنامه های فرهنگی ایجاد کرده است که در کنار مزار شهدا می تواند مشکلات نیروهای حزب الله را در حوزه فرهنگی نیز برطرف کند. . و بستر مناسبی برای کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی باشد. .

وی در ادامه سخنان خود گفت: تمامی تیم شهرداری از این فرصت استفاده کرده و خدمت به شهدای گمنام را بالاترین فضیلت می دانند و همچنین یاد و خاطره این بزرگان را به نام خانواده آنان بر عهده داریم. در تمام مراحل دفن و دفن».

محری یادآور شد: پس از استقرار شهدا در بوستان ها باید به مردم و خیرین امکان مشارکت در ساخت قبور شهدا داده شود و کمک های دولتی نباید مانع مشارکت مردم شود و مدیریت شهری نیز زمینه های لازم را فراهم خواهد کرد. نیاز دارد. پلت فرم با مردم

وی در پایان تاکید کرد: هر جا که لازم باشد شهرداری در دادن مجوز و تهیه بستر مناسب با مردم همکاری خواهد کرد و ما در کنار مردم هستیم.

دکمه بازگشت به بالا