جزئیاتی از نحوه دستگیری چندین تروریست‌ از سوی پلیس

فرمانده فراکا جزئیات برخی از عملیات های اخیر پلیس برای مقابله با اعضای گروه های تروریستی را بیان کرد.

به گزارش شیمیشی، سردار احمدرضا رادان در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که پیش از ظهر امروز در سالن همایش های وزارت کشور برگزار شد، جزئیات اخیر را با حضور خبرنگاران اعلام کرد. اقدامات پلیس در مقابله با چند گروهک تروریستی در شرق کشور گفت: در روزهای گذشته شاهد بودیم که نهادهای نیروی انتظامی این کشور با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و … سربازان گمنام امام زمان طوفان در سیستان و بلوچستان با تروریست های جیش زلوم مواجه شدند.

وی با اشاره به اینکه امنیت امروز سیستان و بلوچستان به اذن خداوند و تلاش و اقدامات نیروهای انتظامی و امنیتی محفوظ است، گفت: همانطور که به مردم ایران قول داده بودیم در حادثه راسک از هر مهاجمی پیروی کردیم. در نتیجه این اقدامات، همکاران ما به فضل الهی و نیروهای اطلاعاتی توانستند تعدادی از این افراد را که اعترافات آنها حاکی از حضور آنها در آن عملیات تروریستی بوده و همچنین قصد داشتند پایگاه را به طور کامل کنترل کنند، بازداشت کنند. . که با مقاومت شدید پلیس مواجه شد

رادان همچنین گفت: در چند روز گذشته فرزندان ما در منطقه سراوان مورد تهدید قرار گرفتند و چند روزی است که دستگاه های ما عملیات طوفانی را با بزرگواران انجام داده و تعدادی از تروریست ها را دستگیر کردند.

رادان در پایان بار دیگر تاکید کرد که امنیت سیستان و بلوچستان امروز امن است و پلیس با هماهنگی نیروی انتظامی در تلاش است تا تمامی تهدیدات را از بین ببرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا