حوادث

انهدام باند ۵ نفره موبایل‌قاپی در شرق تهران

چهارمین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت شرق تهران باند 5 نفره سارقان تلفن همراه منهدم شد.

به گزارش شیمیشی، سرهنگ امیرهوشنگ امیری در تشریح جزئیات این خبر گفت: اکیپ های مرکز 144 جوادیه تهران پارس روز گذشته در بازرسی از محوطه امنیتی خود مشکوک شدند که راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش سرگردان هستند. بی هدف و شهروندان را مورد آزار و اذیت قرار داده و رفتار آنها را زیر نظر گرفته است.

وی ادامه داد: پس از دقایقی ماموران مشاهده کردند که این افراد به سمت شهروندی که با گوشی وی صحبت می کرد رفته و به سرعت گوشی را گرفته و از محل متواری شدند.

چهارمین فرمانده پلیس پیشگیری تهران گفت: عملیات تعقیب و گریز دقایقی ادامه داشت. دو مظنون پس از توقف آنها قصد داشتند با سلاح سرد به ماموران حمله کنند تا آنها فرار کنند که در نتیجه عملیات پلیسی دو مظنون خلع سلاح شدند و به زمین کوبیدند.

امیری به انتقال دو متهم به کلانتری و بازجویی از آنها اشاره کرد و گفت: این دو نفر در بازجویی به جرم خود مبنی بر کپی برداری از تلفن همراه مردم اعتراف کردند. آنها همچنین گفتند که با کمک سه نفر دیگر اقدام به تشکیل یک گروه سرقت کردند.

وی با بیان اینکه 3 نفر دیگر از همدستان این افراد نیز شناسایی شدند، گفت: با مقام قضایی هماهنگ شده و 3 سارق دیگر نیز در مخفیگاه خود در خیابان احسان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. در بازجویی ها اذعان داشتند که با تشکیل گروه سرقت و با دو دستگاه موتورسیکلت و تیم های 2 تا 5 نفره سرقت می کردند.

رئیس 4 پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه 5 متهم دستگیر شده به همدستی در 20 فقره سرقت اعتراف کردند، گفت: برای این افراد پرونده های جداگانه تشکیل شد که تمام سوابق آنها بد بود. برای ادامه تحقیقات جنایی به دادسرا فرستاده شد. علاوه بر این، تحقیقات تکمیلی در مورد این پرونده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با علاقه زیاد به کشف تازه‌ها هستم. همیشه در جستجوی اخبار تازه، دیدنی و منحصر به فرد هستم تا خوانندگان را به جریان اتفاقات بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا