تولید قیر امولوسیونی برای مرمت راه‌ها در کشور

به گزارش شیمیشی ،

شرکت دانش بنیان ، تولید کننده این قیرهای امولسیونی ، فعالیت خود را از سال 1985 در زمینه تولید انواع مختلف و آسفالت آغاز کرد. رو ، این شرکت با ساخت پایانه صادراتی قیر به عنوان یک تامین کننده محلی و جهانی شناخته می شود. این مجموعه فناوری از طریق تولید قالبهای امولسیون در طیف وسیعی از شرکتهای دانش بنیان گنجانده شده است.

امولسیون قیر مخلوطی از قیر و آب است که با کمک امولسیون کننده ساخته می شود. در این مخلوط ، قیر در آب حل نمی شود بلکه به صورت سلولهای بسیار کوچک در آب جریان می یابد. رنگ امولسیون قیر قبل از نوشیدن قهوه ای است و پس از شکستن و تخلیه آب سیاه می شود.

ایمان علیدوست ، مدیر عامل شرکت فناوری ، که در مورد فناوری امولسیون قیر توضیح می دهد ، گفت: “به ترکیب دو مایعات نامناسب امولسیون گفته می شود.” طبق این تعریف ، امولسیون قیر نیز ترکیبی از قیر و آب با محیط امولسیون است. امولسیون کننده ماده ای است که از چسبیدن ذرات قیر در آب جلوگیری می کند و باعث می شود قیر به طور کامل در آب پراکنده شود.

وی افزود: شرکت ما قیر امولسیونی پیشرفته با قدرت داخلی و با کمک متخصصان خود تولید کرده است تا با کمک این محصول قیرهای مورد استفاده در صنعت از کیفیت بالایی برخوردار شوند. در راه سازی ، از امولسیون های قیر برای تهیه مخلوط های قیر ، پایداری و زبری سطح شن و ماسه استفاده می شود. این بیت ها اقتصادی ، پایدار و ایمن تر هستند.

به گفته معاون علمی رئیس جمهور ، این فعال فناوری همچنین گفت: رنگ امولسیون در مسیر پیاده روی باریک جاده ها و سطوح خاکی ، رنگ آمیزی ، آب بندی ، آسفالت سطحی ، آسفالت جاده خاکی ، آسفالت بازیافتی ، سیمان صاف کننده ، آب بندی شن ، ماسه ، سطح گروه آب بندی بدون دوغاب ، آسفالت محافظ بسیار نازک و غیره

منبع: شیمیشی

دکمه بازگشت به بالا