تعیین تکلیف۲۰۰میلیاردتومان از اموال انبارهای اموال تملیکی خوزستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، علی دهقانی با اعلام این خبر گفت: 150 میلیارد تومان از این ارزش از طریق مزایده کالاهای قاچاق و متروکه و 50 میلیارد تومان نیز از محل بازگرداندن کالا به صاحبان آن بوده است.

گفت برخی از این موارد فوری است رشوه دادن علاوه بر مصرف منظم آنها، نظارت کارشناسی و سایر بررسی های لازم، تسریع در پرونده این کالاها و صدور حکم و سلامت مصرف کننده از چرخه مصرف خارج و ناکام ماند.

دهقانی با تاکید بر تسریع در شناسایی اموال و دارایی های توقیف شده در گمرکات و بنادر استان خوزستان، گفت: اموال و دارایی های 130 گمرک خورماتو، آبادان و بندر امام خمینی (ره) ارزش گذاری شده و به زودی به فروش می رسد. . فروخته شد می گیرند

رئیس کل دادگستری خوزستان به ضرورت ساماندهی کالا و تعیین تخصیص کالا و املاک در آن استان اشاره کرد و گفت: 24 کالا از گمرک آبادان و 14 کالا از گمرک خورماتو به انبارهای آن سازمان منتقل شد. و 10 کالا اموال گمرک آبادان و 40 پرونده از گمرک خورماتو این استان در حال حاضر توسط ماموران گمرک برای انتقال به انبارهای اداره کل املاک استان در دست تهیه و اجراست.

دهقانی تصریح کرد: اموال مذکور تا صدور رای دادگاه در انبارها نگهداری می شود و سپس به عنوان امانت صاحبان کالا و گنج در انبارها نگهداری می شود و حفاظت از آنها وظیفه ای است که قانون برای آنها مقرر کرده است. سازمان جمع آوری و فروش املاک.

دکمه بازگشت به بالا