تردد موتورسیکلت در تعطیلات پایان هفته از کدام محورها ممنوع است؟/ احتمال یکطرفه شدن چالوس

رئیس مرکز ارتباطات و کنترل ترافیک پلیس راهور فارک از محدودیت های ترافیکی آخر هفته در جاده های کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با شیمیشی وی در خصوص ممنوعیت تردد در جاده های کشور در تعطیلات آخر هفته نیز گفت: بر اساس تدابیر پلیس راهور از ساعت 12 امروز چهارشنبه 15 دی ماه تا روز شنبه ممنوعیت تردد در برخی جاده های کشور اعمال می شود. 9 ژانویه. همچنین از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا ساعت 6 بامداد روز شنبه 18 دی ماه، تردد موتورسیکلت در محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است. بدیهی است تردد موتورسیکلت های پلیس و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در تردد مجاز بلامانع خواهد بود.

وی درباره محدودیت های ترافیکی در جاده چالوس نیز گفت: تاکنون تردد انواع تریلر، کامیون و باربر در جاده کرج – چالوس ممنوع است. همچنین از ساعت 12 الی 12 امروز تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است و در صورت حضور ماموران پلیس راه امروز از ساعت 15 الی 24:00 ، تردد انواع وسایل نقلیه آغاز و تونل کندوان از یک جهت به سمت مرزن آباد آغاز می شود.

شیرانی همچنین گفت: همچنین تردد انواع خودرو در زمان تردد شدید در خیابان مذکور از ساعت 12 الی 24 روز جمعه 17 دی ماه از جاده تهران – باکور به سمت مرزن آباد و در صورت مشاهده عوامل پلیس راهور ممنوع است. در محل گزارش می دهند، تردد انواع خودروها ممنوع بوده و در همان روز از ساعت 15 الی 24، خودرو از مرزن آباد به سمت کرج و تهران تغییر مسیر می دهد.

رئیس مرکز ارتباطات و کنترل ترافیک پلیس راهور فارک درباره محدودیت تردد در خیابان هراز گفت: علاوه بر اینکه تردد تمامی تریلرها ممنوع است، تردد تمامی کامیون ها و کامیون ها به استثنای کامیون های حامل آنها سوخت و مواد فاسدشدنی در روزهای چهارشنبه از ساعت 12 تا 24 و در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 6 تا 24 ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین از ساعت 14 تا 22 روز جمعه و در زمان بار ترافیکی این محور در بخشی از جاده شمال به جنوب یکطرفه می شود.

شیرانی تاکید کرد: اجرای محدودیت های فوق منوط به افزایش حجم تردد در شهرها است و در صورت عادی بودن وضعیت ترافیکی به محض اجرای محدودیت ها لغو خواهد شد.

در نهایت رئیس مرکز ارتباطات و کنترل ترافیک پلیس راه فرک با اعلام شماره تلفن های 88255555 و 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر با این دو شماره تماس گرفته و از وضعیت جوی و ترافیکی خودرو مطلع شوند. جاده های کشور راحت ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا