تداوم آلودگی هوای تهران/ بارش برف و باران از عصر جمعه

اداره کل هوانوردی استان تهران با وجود تداوم آلودگی هوای تهران در روزهای آینده از عصر روز جمعه (اول دی ماه) بارش برف و باران خبر داد.

به گزارش شیمیشی، بر اساس نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای سینوپتیک وضعیت جوی استان تهران تا بعدازظهر روز جمعه (اول دی ماه) با تشکیل جوی آرام و بدون وزش باد محسوس، آسمان صاف تا قسمتی ابری و در مناطق شهری. گرد و غبار محلی، تجمع آلودگی و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

از بعدازظهر جمعه تا اواخر وقت یکشنبه (1 الی 3 آذرماه) به دلیل نفوذ سامانه بارشی، آسمان کمتر ابری و ابری است، برخی ساعات همراه با بارش باران و وزش باد در ارتفاعات، بارش برف، باران و مه پیش بینی می شود.

بر اساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه های سنجش هوای فیروزکوه و فیروزکوه که کمینه دمای آن 7- درجه است، سردترین ایستگاه های استان تهران در 24 ساعت گذشته اعلام شده است.

آسمان تهران فردا (9 آذر) صاف و مه آلود با حداقل دمای 3 درجه و حداکثر 13 درجه و روز جمعه (1 دی) نیمه ابری همراه با مه و هوای محلی پیش بینی می شود. در بعدازظهر هوا ابری و وزش باد و گاهی باران خواهد بود و دمای هوا حداقل 5 درجه و حداکثر 13 درجه پیش بینی می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا