بین الملل

وزیر خارجه صربستان: یاد و خاطره رئیسی و امیرعبداللهیان همواره در اذهان باقی می‌ماند

وزیر خارجه صربستان در گفت‌وگو با علی باقری گفت: یاد و خاطره رئیس جمهور فقید ایران، ابراهیم رئیسی و وزیر امور خارجه فقید حسین امیرعبداللهیان، همواره در اذهان باقی خواهد ماند.

به گزارش شیمیشی، «مارکو جوریچ» وزیر امور خارجه صربستان در گفتگوی تلفنی با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، ضمن ابراز تسلیت و همدردی دولت و مردم کشورش اظهار کرد: یاد و خاطره رئیس جمهور فقید ایران، ابراهیم رئیسی و وزیر امور خارجه فقید حسین امیرعبداللهیان، همواره در اذهان باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به پیام رئیس جمهور کشورش که رئیس جمهور و وزیر امور خارجه فقید جمهوری اسلامی ایران را دوستان واقعی صربستان خوانده، بر همبستگی کشورش با دولت و مردم ایران تاکید کرد.

جوریچ ضمن ابراز امیدواری نسبت به تداوم و گسترش روابط دو کشور، مجددا مراتب تسلیت عمیق به رهبر معظم، دولت و ملت ایران را ابراز کرد.

سرپرست دستگاه دیپلماسی کشورمان نیز در این گفت وگوی تلفنی ضمن تشکر از ابراز همدردی مقامات صربستان، اظهار کرد: با ایمان به خداوند و اتکاء به مردم شریف ایران این ایام دشوار را طی خواهیم کرد و ملت ایران به حرکت در مسیر رشد و بالندگی ادامه خواهد داد.

علی باقری همچنین بر عزم جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات با صربستان تاکید کرد.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه مطالب بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با رویکردی منحصر به فرد. با توانایی تحلیلی قوی و طرح سوالات کلیدی، شما را در قلب اتفاقات جهانی قرار می‌دهم. با استفاده از شیوه‌ای جذاب و سرگرم‌کننده، به شما اخبار جهانی را منتقل می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا