بیانیه داعش و چند نکته مهم

حمله تروریستی به مناسبت سالگرد شهید سلیمانی در کرمان توسط رژیم صهیونیستی طراحی و با کمک رزمندگان تکفیری داعش انجام شد.

براساس گزارش شیمیشی ، براساس گزارش های ایزنا ، براساس گزارش همشهری نیوز ، پس از یک ساعت از عملیات تروریستی در جاده شهادت گلزار در کرمان ، انگشت اتهام در رژیم صهیونیستی در منطقه خبری ایران نشان داده شد و در مورد پاسخ ایران شک و تردید جدی وجود داشت. آ. به این جنایت

چند ساعت پس از این عملیات، رژیم صهیونیستی به خلافت داعش دستور داد مسئولیت این اقدام را بپذیرد. در شرایطی بود که پس از گذشت دقایقی از عملیات، تفاسیر برخی مسئولان و محاسبات درباره رژیم صهیونیستی نشان می دهد که رژیم صهیونیستی عامل اصلی این جنایت علیه ملت ایران است.

خلاصه این ماجرا در حالی مطرح شد که اظهارات داعش مبنی بر اعتراف به جنایت گلزار شهدای کرمان با دیگر اظهارات این گروه تکفیری تفاوت های اساسی داشت و ما به تفاوت هایی اشاره می کنیم.

اولین داعش هرگز در اظهارات خود از واژه ایران استفاده نکرده است، اما این گروه تکفیری همواره از ایران با عنوان «بلاد فارس» یا «استان خراسان» یاد می کند.

دومین هیچ سابقه ای وجود ندارد که عکس تروریست کشته شده در این عملیات در قالب پوستر منتشر شده باشد!

نکته سوم اعلامیه پذیرش مسئولیت عملیات داعش هرگز 30 ساعت بعد منتشر نمی شود، اما داعش قبل از هر عملیات تصاویری از بیعت و اعلام مسئولیت تهیه می کند و بلافاصله پس از اجرای داعش منتشر می کند. امیلی

در اصل ، روش داعش برای انجام عملیات این است که ابتدا تهدید کنیم ، سپس یک فاتوا صادر کنید ، سپس این عملیات را انجام دهید و بلافاصله بیانیه ای را منتشر کنید که مسئولیت این عمل را می پذیرد. در این عملیات ابتدا یک اقدام تروریستی انجام شد و سپس فتوا و تهدید و اطلاعیه دیر منتشر شد! نکته چهارم ادبیات سیاسی این بیانیه است که با ادبیات معمول داعش تفاوت اساسی دارد و مشخص است که نویسنده بیانیه به هیچ وجه داعشی نبوده است.

در واقع بیانیه ای که داعش با تاخیر در مسئولیت حادثه تروریستی کرمان منتشر کرده است، توسط سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی تهیه شده است و خلافت داعش تنها مسئول اعلام آن از طریق رسانه های رسمی خود است.

این اقدام صهیونیست ها قبل از هر چیز نشان دهنده ترس این رژیم از عواقب این اقدام است و همچنین ثابت می کند که گروه تروریستی تکفیری داعش واقعا ابزار رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا