بستری بیماران کرونایی در خوزستان نزولی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، فرهاد ابول نکادیان با اشاره به اینکه 12 شهر خوزستان سبز ، 6 شهر زرد و 9 شهر آبی است ، خاطرنشان کرد: 515 نفر در مقاطع عادی و 306 نفر در بخش خصوصی حضور دارند.

وی افزود: در هفته منتهی به 30 سپتامبر سال جاری ، تمام موارد بیماری 29.4 درصد ، تصادفات بیمارستانی 38 درصد و مرگ و میر 38 درصد کاهش یافته و تعداد حوادث در همه شهرها منفی است. استان غیر از ushtuştar؛ شیوع بیماری در شهر شوشتر نسبت به هفته گذشته 25 درصد افزایش یافته است که باید به آن توجه جدی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تأکید بر اینکه از مردم خواسته می شود تا در اسرع وقت واکسینه شوند ، گفت: تا 29 آنلاین امسال 2 میلیون و 783 هزار مورد واکسیناسیون در استان واکسینه شده است که از این تعداد بیش از یک مورد میلیون و 900 و 900 هزار نفر یا 54 درصد تنها دوز اول را دریافت کردند و 950 هزار نفر یا 29 درصد دو دوز واکسیناسیون دریافت کردند.

ابول “رد واکسن توسط دانش آموزان باعث می شود آمار ما عقب بیفتد و تا کنون تنها 10.5 درصد از دانش آموزان استان واکسن دریافت کرده اند و اداره کل آموزش و پرورش باید بر این امر نظارت کند.” mijar. “

وی تخمین زد که نزدیک به یک میلیون دانشمند یادگیری وی گفت: “یکی در استان وجود دارد که باید در اسرع وقت واکسینه شود.” دارد می آید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز تاکید کرد: ما آمادگی واکسیناسیون همه دانش آموزان یک مدرسه را با کمک آموزش و پرورش داریم.

وی توضیح داد: شهر دهز بهبهان به ترتیب 78 درصد و 77 درصد بیشترین جمعیت خود را واکسینه کردند. همچنین شرق اهواز 74 درصد ، غرب اهواز 66 درصد ، اندیمشک 65 درصد ، آغاجاری 65 درصد ، گتوند 49 درصد ، آبادان 58 درصد ، امیدیه 60 درصد ، هندیجان 61 درصد و رامهرمز 62 درصد حداقل یک دوز تزریق کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: از واحدها خواسته می شود از دانشگاه علوم پزشکی در مورد وضعیت واکسیناسیون پرسنل خود سوال کنند.

دکمه بازگشت به بالا