برپایی ۴ شب شادیانه به مناسبت عیدغدیر در آران و بیدگل – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

علی اکبر رضایی در مصاحبه ای کلمات خبرنگار آنلاین به فرارسیدن ایام ایثار اشاره کرد غدیر و با برپایی جشن های مردمی به همین مناسبت گفت: در شهرستان آران و بیدگل این آیین ها با همکاری آیینی و مشارکت هیئت های مذهبی و مردمی برگزار می شود.

کاروان خدیرا را از قبرستان امامزاده هاشم شروع کرد.ONE) تا هلال بن علی (ONE) اعلام و تشریح کرد: تاکنون 65 ایستگاه در مسیر قبر مطهر حضرت هلال بن علی.ONE) آران و بیدگل قرار می گیرد.

فرماندار آران و بیدگل گفت: منطقه کاشان و آران و بیدگل از دیرباز وجود داشته است. هنگ اهمیت ویژه آه تو تقریبا سادات داشت جمعهبیان کرد: یکی از ویژه برنامه های امسال برگزاری چهار شب جشن خدیر در قبرستان حضرت هلال بن علی است.ONE) E.

وی بیان کرد: برای اولین بار پارسال همزمان با تهران از بقعه متبرکه تا میدان امام حسن(ع).ONE) آران و بیدگل، دیدارهای روز مقدس غدیر با حضور 44 گروه برگزار شد.

ریزایی یکی دیگر از برنامه های امسال را سفره عید سعید قربان عنوان کرد و گفت: امسال هفت هزار وعده غذا در شب و روز عید سعید قربان از میهمانان و شهروندان پذیرایی می شود. آران و بیدگلی.

وی همچنین گفت: کاروان شادی خدیر با حضور جوانان تابلوها آیین آران و بیدگل در سطح آران و بیدگل از امامزاده هاشم بن علی(ع)ONE) به قبر مطهر هلال بن علیONE) آنها همچنین برنامه های مختلفی ترتیب می دهند.

فرماندار آران و بیدگل به افتتاح ایستگاه های مختلف به مناسبت ایثار در شهرستان اشاره کرد و گفت: این ایستگاه در حوزه های بهداشتی، فرهنگی، مهدویت، خدمتکاراناندرز، شرح خدیر، فضیلت اقدام خدیر انجام خواهد داد

دکمه بازگشت به بالا