بررسی علت قتل نگهبان منابع طبیعی منطقه نکا توسط پلیس/ قتل در ساعت غیر کاری اتفاق افتاد

شیمیشی/ مازندران فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران از کشته شدن محیط بان منابع طبیعی شهرستان نکا در حین انجام وظیفه خبر داد و گفت: علت کشته شدن محیط بان منابع طبیعی منطقه 2 شرکت نکا وود در اشترک پشت نکا. منطقه توسط پلیس در حال بررسی است.

سرهنگ مجید ذکریاری در گفت وگو با شیمیشی درباره مرگ یک جنگلبان در منطقه نکا اظهار کرد: در بحث حفاظت از جنگل ها، جلوگیری از تخریب جنگل ها و تخریب جنگل ها اتفاقات بدی برای جنگلبانانی می افتد که توسط قاچاقچیان متضرر می شوند.

وی با بیان اینکه “سید شرف الدین موسوی راد” نگهبان یال مزده منطقه 2 شرکت درخت نکا در منطقه اشترک پشت نکا ساعت 11 صبح روز پنجشنبه 25 آذرماه خارج از ساعت کاری در منطقه جنگلی «بازیار خل» در منطقه میاندورود تصادف کرد و باعث فوت همکارش شد، افزود: حضور این جنگل در آن منطقه خارج از وظایف شغلی وی بوده و ربطی به حفاظت از طبیعت نداشت. منابع جنگل ها

ذکریاری همچنین خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته حدود 22 نفر از نیروهای جنگل بان، جنگلبان و حفاظت منابع طبیعی مازندران، منطقه ساری برای مقابله با قاچاق چوب و زمین مجروح، مجروح و قربانی شدند. در نظر گرفته شده متجاوزان به خاک ملی، در این راستا دو بار به سمت نیروهای امنیتی منطقه نور تیراندازی کردیم که در نتیجه تلفات جانی نداشتیم.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران در منطقه ساری یادآور شد: علت کشته شدن این محیط بان منابع طبیعی توسط نیروهای انتظامی در دست بررسی است و به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا