بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان و مشمولان غایب/ شرط بهره‌مندی از بخشودگی چیست؟

معاون منابع انسانی فرماندهی کل قوا از بخشودگی فرماندهی کل قوا از مشمولان وظیفه و مشمولانی که چندین سال از خدمت ترخیص نشده اند خبر داد.

به گزارش شیمیشی، در اطلاعیه ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر پرداخت اضافه خدمت سالیانه کارکنان وظیفه و بدون احتساب موارد ذیل آمده است: با تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح مدظله عالی) و به مناسبت ماه مبارک رمضان خدیر خم، سه تا شش ماه اضافه خدمت سالیانه برای کارکنان وظیفه فعال در مرخصی سالانه و مشمولان وظیفه غیرقابل دسترسی که تا اول مهرماه امسال خود را به خدمت اجباری معرفی کنند. سال بخشیده شدند.

ضمناً کلیه کارگران وظیفه که سالها به منظور تعیین وضعیت خدمتی خود و استفاده از سوء استفاده مذکور سپری کرده اند، باید به استخدام واحد مربوطه و مشمولانی که مدت مورد نیاز از خدمت دور بوده اند، مراجعه نمایند. ماده 1 ماده 58 قانون وظیفه عمومی) در صورت استفاده از فرصت و معرفی خود به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +10 و درخواست خدمت سربازی حداکثر تا اول مهرماه سال جاری از مزایای آن برخوردار خواهند شد. مقررات برای اعطای سالهای اضافی خدمت.

چنانچه هر یک از اشخاصی که در غیاب خود اقدام به تعیین وضعیت خدمتی خود در مهلت مقرر ننمایند یا در روز تعیین شده برای اعزام به خدمت حضور نداشته باشند، کماکان برای گذراندن سایر سنوات خدمت اعزام خواهند شد. مقاله مذکور همچنین این معافیت موجب حذف کار اضافی نخواهد شد و مجوزی برای استفاده از معافیت کفالت یا آموزشی برای مشمولان مرخصی سالیانه نخواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا