بازی‌های لیگ برتر به دلیل شیوع کرونا با تأخیر شروع شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، یحیی گل محمدی عصر دوشنبه پس از دیدار با فولاد در چارچوب سوپرجام فوتبال ایران گفت: بیدلدر مجموع فیزیکی و خوب بود، به دلیل مشکلاتی که در تیم داشتیم، در نیمه اول کمی پایین آمدیم.

وی گفت: به دلیل کرونا و مصدومیت هایمان دچار مشکلات حاشیه ای شدیم و ممکن بود از نظر روحی برای این بازی آماده نباشیم اما فرصت خاصی به حریف ندادیم، یک کرنر و یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساندیم. نیمه دوم “یک بازی بود و موقعیت های زیادی وجود داشت.” هدف خوبی داشتیم.

وی افزود: متأسفانه نتوانستیم بار بچه ها را تحمل کنیم، باید از موقعیت هایمان به خوبی استفاده می کردیم، در یک بازی یا فینال از فرصت به خوبی استفاده کردیم، نتوانستیم، از همه عزیزان عذرخواهی می کنم. بار و مسئولیت این شکست بر عهده من است.

او گفت: بازیکنان واقعا سخت کار کردند، خیلی تلاش کردند تا باخت را جبران کنند، اما خوب از آنجایی که ضربه پایانی را زدیم تا بازی را به تساوی بکشیم و برنده شویم، این اتفاق نیفتاد، در مجموع بازی خوبی انجام دادیم.

سرمربی پرسپولیس افزود: درود بر تیم کلاس، تیم خوب و ارزشمندی. هی تو در هر صورت باید خودمان را برای انجام بازی های بهتر در آینده آماده کنیم. پیشنهادی هم به مسئولان دارم که حداقل دو هفته ای وضعیت کرونری لیگ به تعویق بیفتد.

وی گفت: می دانم خیلی از تیم ها در این مشکلات هستند، باید به بازیکنان و کادر فنی تیم این فرصت را بدهیم که بتوانیم سومین آمپول را بگیریم، استرس درونی وجود دارد. تیم ما و تیم های دیگر

وی افزود: خانواده های ما یکدل هستند امیدوارم همه مسئولان به فکر این مسائل باشند در نهایت سلامت بازیکنان و مربیان مهم است در این صورت به همه بازیکنان یک نفس می دهیم.

وی در ادامه گفت: حتی گفتم همه تیم ها را مجبور به تمرین نکردن، در مورد سوم برد و بعد با خیال راحت تری وارد مسابقات شد.

دکمه بازگشت به بالا