بازداشت یک شکارچی در شمال تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک شکارچی متخلف با ۳ قبضه سلاح شکاری بدون مجوز در شمال تهران خبر داد.

به گزارش شیمیشی، سرهنگ علی قاسم پور در این خصوص گفت: در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر مشاهده یک شکارچی غیرمجاز در روستای «سنگ بن» بلافاصله تیم های عملیاتی 162 فشم برای بررسی این حادثه اعزام شدند. به اطلاعیه رسیدگی کنید و در دستور کار خود شرکت کنید.

مدیر پلیس پیشگیری تهران بزرگ به حضور ماموران در محل اشاره کرد و گفت: ماموران با اسلحه شکاری مظنون را مشاهده و دستور ایست دادند اما مظنون بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد. متوقف شود، سرانجام پس از تعقیب و گریز طولانی دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

وی به بررسی پرونده های متهم در کلانتری و بازجویی از وی اشاره کرد و اعلام کرد: ماموران متوجه شدند این فرد شکارچی غیرمجاز بوده و فاقد مجوز شکار و حمل سلاح شکاری است. خود متهم به جرم خود مبنی بر شکار غیرمجاز حیوانات کمیاب در این منطقه اعتراف کرد.

رئیس پلیس پیشگیری از وقوع جرم عمده همچنین به بازرسی از مخفیگاه متهمان پرداخت و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم که با تصمیم دادگاه به نتیجه رسید، ماموران 10 کیلو شکار نیز کشف و ضبط کردند. گوشت و 2 نفر دیگر سلاح های شکار از این فرد در مجموع 3 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شد.

قاسم پور همچنین به باز شدن پرونده متهمان دستگیر شده اشاره کرد و گفت: این فرد به همراه تشکیل پرونده کامل و ادامه رسیدگی به جرایم به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا