بازداشت یک رمال در غرب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ربط کریم از دستگیری رمل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شیمیشی، سرهنگ علی زنگین در تشریح جزئیات این خبر گفت: با دریافت خبری از سوی شهروندان مبنی بر کلاهبرداری رمل و کلاهبرداری از آنها در شهرستان رباط کریم، این موضوع پیگیری شد. در دستور کار ماموران کلانتری و ماموران کلانتری 16 وهان آباد با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم در رباط کریم شناسایی شد.

وی ادامه داد: در بررسی های بیشتر ماموران پلیس آگاهی مشخص شد فرد رمال با سوء استفاده از ساده لوحی و خرافه پرستی برخی از شهروندان اقدام به فریب آنها از طریق اقبال و رمال کرده است. این فرد در یک عملیات هماهنگ قضایی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

زنگین با بیان اینکه مظنون هنگام دستگیری در حال نماز و عبادت بود، گفت: این فرد در تحقیقات به عمل آمده اعتراف کرد که با سوء استفاده از اعتماد و وعده های واهی از مالباختگان مبالغ هنگفتی دریافت کرده است.

مدیر پلیس شهرستان رباط کریم با بیان اینکه از متهمان مقدار زیادی ادوات و لوازم، شاهین و پول ریالی و یورویی کشف شد، گفت: این مدارک نیز تحویل دادسرا شد. پرونده برای متهم و خود متهم تشکیل شد.

وی در پایان به مردم توصیه کرد: افراد منفعت طلب به طرق مختلف در شبکه های اجتماعی خرافات را منتشر می کنند و در نتیجه اعتماد قربانیان خود را زیر پا می گذارند، لذا شهروندان مراقب باشند در دام کلاهبرداران و کلاهبرداران نیفتند. حساسیت و آگاهی دست نزنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا