این ساعت ۲ تریلیون و ۷۵۰ میلیارد تومان قیمت دارد!

آفتاب نیوز:

این ساعت در یک حلقه پلاتین و از 110 قیراط الماس رنگی کمیاب با برش ها و بافت های مختلف ساخته شده است. الماس‌های رنگی زیبای طبیعی بسیار کمیاب و ارزشمند هستند، معمولاً بیشتر از الماس‌های سفید.

در حالی که الماس های باگت و تراش برلیانت معمولاً برای ساعت های الماسی استفاده می شوند، گراف از میان مجموعه ای از الماس های قلب، زمرد، مارکیز و گرد انتخاب کرد. یک ساعت واقعا متمایز و تکرار نشدنی، توهم یک اثر هنری منحصر به فرد است.

این ساعت دارای قلب کوچکی است که به الماس ها اجازه می دهد بیشتر به چشم بیایند. صفحه ساعت همچنین مجهز به قفل ساده ای است که در صورت بسته شدن از پین ها پنهان می شود و تنها زمانی باز می شود که به یک الماس خاص فشار وارد شود.

بخشی از جادوی این ساعت زنانه این است که تنظیمات پلاتین “نامرئی” درخشان آن باعث می شود به نظر برسد که الماس ها به طور جادویی در کنار هم قرار گرفته اند. گوهرشناسان، طراحان و تیمی از صنعتگران هزاران ساعت را صرف ساخت این ساعت خارق العاده کردند.

گراف این ساعت را برای نشان دادن اقتدار، تخصص، نوآوری و برتری شرکت در صنعت الماس، از تولید تا فروش، روانه بازار کرد. به هر حال، لارنس گراف مالک کنترل الماس آفریقای جنوبی است.

دکمه بازگشت به بالا