انتقام یعنی نابودی اسرائیل – شیمیشی

این بار بازنده های میدان سیل اِقسا گروهی را استخدام کرده اند تا این عمل تحقیر را به آنها نسبت دهند و چه گروهی از داعش ناسازگار تر است ، به خصوص که این گروه تروریستی چند سال پیش توسط سردار سولیمانی و سایر مبارزان حذف شد. جبهه مقاومت

براساس گزارش ISNA ، جم جم نوشت: جرم تروریستی که در کرمان اتفاق افتاد و در ماه ژانویه عزاداری گسترده دیگری را به تقویم کشور ما اضافه کرد ، مطمئناً دلایل ، اهداف و انگیزه های داخلی و خارجی زیادی وجود دارد که می خواهیم در این گزارش توضیح دهیم. اما بدون شک ایجاد رعب و وحشت در جامعه، ناامن ساختن ایران و بهره برداری از احساسات مردم در جهت وارونه جلوه دادن چهره کاریزماتیک شهید سلیمانی و در نتیجه سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران از اهداف اصلی است. از این وحشیانه ایمنی

از هفته گذشته موج جدیدی از اقدامات تروریستی در کشورهای مختلف محور مقاومت به وقوع پیوست و رژیم صهیونیستی مسئولیت ایجاد رعب و وحشت سید رضی موسوی و صالح العاروری را بر عهده گرفت، اما در مورد علت کشته شدن این شهید شبهات زیادی وجود داشت. تروریست ها حادثه ای در کرمان که در آن 90 نفر به شهادت رسیدند که با گذشت حدود 24 ساعت از آن حادثه، هیچ خبر رسمی در این باره منتشر نشده است. بدون شک عملیات تروریستی انجام شده در ایران و سایر مناطق وابسته به محور مقاومت توسط سازمان های اطلاعاتی غرب و به ویژه سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی (موساد) مدیریت می شود، اما مهمتر از مسئولین این جنایت، ساختار حامی و این عملیات ها را هدایت می کند. .

شهادت مردم بی دفاع در جاده گلزارا ، شهدای کرمان ، شواهد کافی در مورد وحشیگری دشمنان قسم خورده ایران است و جایی برای فریب عموم و دروغ های نفرت انگیز دفاع مشروعیت باقی نمی گذارد و برای این کار می توانیم مطمئن باشید که چهار جنبش اصلی آمریکا ، اسرائیل ، گروه های تروریستی مزدور و دشمنان داخلی در این حادثه تروریستی شرکت می کنند و هر یک از آنها با ارتکاب این جنایت اهداف خود را به شکلی انجام می دهند.

پیشنهادی که برای مکمل رفت

سازمان‌های اطلاعاتی دولت‌های دشمن، بازیگران اصلی و درجه اول برهم زدن ثبات جسمی و روحی ایران هستند، اما پس از این حادثه، اولین سناریو یک دروغ ابدی و کثیف بود و مانند گذشته تلاش شد. این جنایت تروریستی را به دولت پیوند داده و این پیشنهاد را تقویت کنید، اگرچه شکایات و مطالبات نهادهای مسئول و مسئول در این حوزه جای خود را گرفته است، اما ایجاد رسانه، عملیات روانی علیه نهادها و نیروهای مسئول در این حوزه با بیان “این کار خودشان بود” راهی بود که طراحان ون آن را ساختند. جنایات طرحی که پس از این عملیات تروریستی، حضور گسترده مردم در گلزار شهدای کرمان و فریاد مردم برای گرامیداشت یاد و خاطره حاج قاسم در سراسر کشور، با همین گفته همخوانی داشت. البته حمایت مردم اکنون به یک فرمال قدیمی تبدیل شده و نشان از موضع ملت ایران در برابر تروریست ها و اشرار دارد.

بدون شک ، وقایع منطقه ، نفرت طولانی دشمنان علیه حاج قاسم و مقاله ای که وی در منطقه انجام داد ، از بین بردن اشتباهات و خطاهایی است که باعث شهادت تعدادی از افراد در مراسم تشییع جنازه وی شده است. جنرال سلیمانی در کرمان ، اعتراف آزاد مقامات صهیونیستی با تروریسم در ایران و قلب آن ، عدم موفقیت اقدامات ضد امنیت اسرائیل که اخیراً در هک شدن ایستگاه های بنزین و غیره اتفاق افتاده است. این به دلیل شخصیت بین المللی حاج قاسم ، دیگر محدود به حضور شهروندان و میهمانان خارجی ما برای شرکت در این مراسم برای افتخار عمومی سلیمانی نیست – اقدامات ویژه ای برای اجرای امنیت در این منطقه انجام دهید ، تا صلح رخ ندهد . عواقب جبران ناپذیری مانند جنایتی که رخ داد و باعث ناامیدی مردم ایران شد، دارد.

البته عجله در این موضوع که مستلزم زمان بیشتر و تکمیل پارامترهای این حمله تروریستی است اشتباه دیگری است، اما بدون شک تعجب ما به عنوان برگزارکننده این مراسم قابل انکار نیست و نیاز به پیگیری دارد. از آنجا که سایر خدمات ارائه شده در زمینه افزایش امنیت کشور، خط تخریب اقدامات نیروهای هوشیار در این منطقه را تحت الشعاع قرار داده است و از همه مهمتر می تواند با شخصیت و عملکرد سردار سلیمانی که منحصر به فرد است مغایرت داشته باشد. محبوبیت و اقتدار در کشور، منطقه و بین المللی باید اولویت داشته باشد.

نقش داعش در عملیات تروریستی کرمان

این عملیات تروریستی که جنایتی نادر در تاریخ کشورمان به شمار می رود و از نظر تعداد شهدای حملات تروریستی رقم غم انگیزی را به ثبت رسانده است، زیرا سن شهدا کمتر از دو سال است، جایگاه زیادی را به خود اختصاص داده است. . سیل پیام های همدردی و ابراز شرمندگی از این حادثه تروریستی در رسانه های جهان به تهران رفت. در همین حال، یک حساب کاربری مشهور شبکه امنیتی موساد در کانال X گزارش داد که DAI داعش مسئول این عملیات است. پس از گذشت 6 ساعت از تکلیف اسرائیل به این گروه، داعش با انتشار بیانیه ای مسئولیت حمله تروریستی در گلزاره شهادت کرمان را بر عهده گرفت و مدعی شد «عمر المحد» و «سیف الله المجاهد» دو انتحاری هستند. هر کس در میان جمعیت از مواد منفجره استفاده کرد باعث شهادت تعداد زیادی خرس شد. اگرچه جمهوری اسلامی ایران پس از تشکیل و توسعه فرقه های تکفیری مانند داعش همواره یکی از اهداف اصلی گروه های سلفی تندرو بوده است، اما به برکت امنیت منطقه، عملیات کور آنها ناکام مانده است. امنیت ملی و کمربند مقاومت مسالمت آمیز عملیات تروریستی تنها چند حمله انجام داده است، بنابراین این اطلاعیه باعث ایجاد ابهام در محافل سیاسی و رسانه ای شده است، زیرا طبق روال معمول، نیروهای داعش بلافاصله مسئولیت جنایت را بر عهده گرفتند. منتشر شد. تصاویر و مشخصات مهاجمان یا عوامل انتحاری که قصد شفاف سازی در مورد عملکرد آنها را داشتند، اما این بار این بیانیه با یک روز تأخیر منتشر شد و در صورتی که پس از مرگ عامل انتحاری دلیلی وجود نداشت، تصاویر برعکس شد. چهره این رقبای انسان‌نما تار شده است.

نکته دیگر در مورد اعلام داعش این است که بیست و دومین دوره از جامدی ال سانی به عنوان زمان انتشار ذکر شد ، اما زمان انتشار آن پنجشنبه بود ، که همان بیست و یکم جامدی ال سانی است!
مسئله مهم دیگر این است که جنبش های تروریستی در این قسمت ها یک عمل هدفمند و سازمان یافته است و صهیونیست ها این بار آن را به فعالان داخلی و خارجی و بازنده های میدان توفان اوبسا واگذار کرده اند تا برای این عمل وحشیانه یک گروه مزدور تشکیل دهند. مربوط به آنها ، و چه گروه مشهورتر از داعش است ، به خصوص که این گروه تروریستی چند سال پیش توسط سردار سلیمانی و سایر مبارزان جبهه مقاومت از بین رفت.

دارند با ورق سوزان داعش بازی می کنند

آمریکا و اسرائیل می خواهند به داعش نفس مصنوعی بدهند و این بیانیه را در مورد شورشی دیگر نشان دهند و رسما اعلام کنند که دولت ادعایی اسلامی عراق و دمشق بر خلاف گفته سردار سلیمانی از بین نرفته است، خطی که برخی می دانند یا نمی دانم ادبیات دیگری را به افکار عمومی تزریق می کنند، مانند عبدالله ناصری، مدیر اسبق خبرگزاری ایرنا که مدعی شد فرمانده سپاه قدس کاری برای مردم ایران انجام نداده و اقداماتش هزینه بر بوده است. – قطع شده در عین حال واقعیت‌های میدانی نشان می‌دهد که این گروه تروریستی متقلب که نام دولت را به خود گرفته، مدت‌هاست که ناپدید شده و بر خاک خود در سوریه و عراق حاکمیتی ندارد. به عبارت دیگر، دولت داعش که بخش بزرگی از خاک سوریه و عراق و دو رودخانه مهم دجله و فرات را در اختیار داشت، دیگر نیست و این تروریست های اجیر شده مشغول آتش زدن هستند. در شرایط مختلف در خدمت اربابان آمریکایی و صهیونیستی، کارت های پراکنده، نیروهای باقی مانده این جریان تروریستی هستند که آمریکا در صورت انجام اقدامات تروریستی نیابتی در منطقه از آنها محافظت کرده است.

بچه آمریکا و اسرائیل تروریست کرمان

علاوه بر این، آیا این واقعیت نیست که داعش محصول آمریکاست و هرگز نمی تواند این موضوع را انکار کند؟ شواهد تاریخی این ادعا را تأیید می کند. دو سال پس از اعلام خلافت گروه تروریستی داعش، دونالد ترامپ، رئیس جمهور منفور آمریکا که ننگ کشتن مادام العمر سردار سلیمانی را دارد، در یکی از سخنرانی های انتخاباتی خود در آگوست 2016 در دوران ریاست جمهوری باراک. اوباما تشخیص داد و هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات در آن زمان، به عنوان بنیانگذاران داعش. ترامپ در سخنرانی خود در آن زمان در میان حامیان جمهوری خواه در ایالت فلوریدا گفت: داعش به رئیس جمهور اوباما احترام می گذارد. او بنیانگذار داعش است و از داعش حمایت مالی کرده است. موضوعی که هیلاری کلینتون در کتاب «انتخاب های سخت» به آن اعتراف کرد و گفت که داعش در واقع توسط آمریکا با هدف تجزیه خاورمیانه ساخته شده است. زنجیره مرتبط به رژیم جعلی اسرائیل منتهی می شود و همه این پیشنهادات به یک هدف منتهی می شود. جنایتکاران مسلحی که بیش از هفت دهه منطقه غرب آسیا را می کشند، ویران می کنند و اشغال می کنند. موضوع دیگری که در این بخش باید برای پاسخ به این سوال مطرح شود که چرا داعش همواره اهداف آمریکا را در منطقه محقق می کند و اظهارات و اقدامات آن در راستای منافع آمریکاست، این است که هیچ یک از جنایات این گروه تروریستی در آمریکا رخ نداده است. بنابراین شکی نیست که داعش فرزندان نگون بخت اسرائیل است و توسط آمریکا پرورش یافته است و این اتحاد زشت علیه جمهوری اسلامی ایران برای پنهان کردن شکست های پی در پی خود در میدان جنگ و این بار برای حل و فصل استفاده شده است. مشکلات با کشتن کودکان در ایران.

امید مردم به دولت است

بررسی همه این موارد نشان می دهد که افکار عمومی و مردم دلواپس ایران منتظر پاسخگویی نظام جمهوری اسلامی ایران به اقدامات جنایتکارانه اسرائیل هستند که این بار پا را فراتر گذاشته و به شهروندان بی دفاع حمله کرده است زیرا تجربه نشان داده است. نشان داد که اسرائیل و آمریکا از سمبه قوی و دروازه آهنین آن می ترسند. رویارویی یمن سرافراز در مقابل ناوهای صهیونیست و دستان آمریکا در مقابل این قهرمانان گویای این ادعاست. بنابراین فرقی نمی کند که عاملان این جنایت چه کسانی باشند. خواسته جدی بدنه اجتماعی مردم مقابله با سه وجه گروه های تروریستی آمریکایی، اسرائیلی و مزدور است تا به آنها و دیگر اندیشمندان منطقه ای و بین المللی عبرت داده شود و توهم خام دستیابی به یکدیگر خنثی شود. ایران توسط هر متجاوزی. این مطالبه که پس از صدور این فرمان “مجرم هدف قطعی فشار و مجازات خواهند بود” با خشونت بیش از پیش مطرح می شود و همه منتظر اجرای دستور فرماندهی کل در این زمینه هستیم. امیدواریم خیلی طولانی نباشد. چون هر صبر راهبردی باید روزی تمام شود و با توجه به مدت این صبر جوابی به طرف مقابل بدهد.

جهت گیری اشتباه

یکی دیگر از باورهای غلطی که پس از حادثه تروریستی کرمان به وجود آمد و برخی نهادهای غربی در این کشور به آن رسیدگی کردند، دوری از افکار عمومی از عواقب این جنایت شنیع بود. آنها با تاکید بر اینکه خودکشی ها اتباع خارجی و از مرزهای شرقی هستند، می خواهند این پیشنهاد را تقویت کنند تا توجه قاتلان اصلی را که صهیونیست های مجرم هستند، جلب کنند و قاتلان فرزندان ملت را تبرئه کنند. با عملیات روانی تقسیم که ذهن را از هسته موضوع تا لبه های آن جدا می کند.

تسویه حساب با اسرائیل
موضوع مهم دیگری که پس از حادثه تروریستی کرمان چندین بار مطرح شده و به نظر می رسد باید بدون اتلاف وقت مورد بحث و بررسی قرار گیرد و ریشه آن را به متخصصان واگذار کرد، این است که به روش های معمول و مرسوم در انسان. جوامع. مادر به همین دلیل است که افراد و گروه‌های مرجع و چهره‌های سرشناس جامعه، علی‌رغم همه مشکلات و اختلافات، عاملان و فرماندهان خشونت‌های برهنه را که منجر به شهادت تعداد زیادی از شهروندان ما شده است، محکوم می‌کنند و به اتفاق آرا خواستار مجازات و مذاکره هستند. با جنایتکاران اما متأسفانه در این حادثه تروریستی که برای هر یک از ما اتفاق می افتد و قربانی تروریست ها می شویم، دوقطبی شرم و شرم را تجربه کردیم تا جایی که عده ای تشویق کردند، برخی افراد مشهور که اغلب در همه زمینه ها دیدگاه دارند و گاهی برخی آنها از تریبون های خود علیه منافع ملی استفاده می کنند و رسماً نام دشمنان هستند و برخی از چهره های دانشگاهی کشور مانند صادق زیباکلام که با سرمایه های این کشور به شهرت رسیدند رژیم صهیونیستی را پاکسازی کردند و ادعا می کنند. «اسرائیل بیگناهان را نمی کشد»، این جملات در شرایطی منتشر می شود که عکس های جنایت های صهیونیست ها در غزه برای همه جهان فاش شد و تظاهرات گسترده گسترده ای در محکومیت جنایات این رژیم جعلی برگزار شد. . به همین دلیل بررسی این پرونده ها در کشور حائز اهمیت است و به نظر می رسد بهترین زمان برای حل اختلافات و تسویه حساب با اسرائیل و شرکای داخلی و خارجی آن است. فرصتی که نباید از دست داد. همانطور که در گزارش «انتقام قطعی است» برای آشکار شدن قصد حاج قاسم از انتقام خون شهدا، لازم است بار دیگر بر انتقام خون همه شهدایی که در سراسر جهان به‌ویژه به شهادت رسیدند تأکید شود. در ایران. با توطئه رژیم صهیونیستی، نابودی و استقرار این رژیم، قاتل کودکان صهیونیست است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا